INCOMPETÈNCIA TOTAL

Un relat de: jomagi
-Vostè no ho sap que podia haver sigut una gran persona?...

-Jo?...

-Sí!... Vostè ha perdut el temps estúpidament!

-Escolti... jo...

-Calli, calli sis plau!... Vostè és un miserable cagalló sec!...

-Però, jo...

-Calli... Vostè anava per a metge o advocat, jutge o economista, cap dels mossos d’Esquadra, polític, catedràtic, tertulià, president de la Generalitat o un anomenat escriptor, director de premsa o de cinema, de cuiner hipster, bisbe o fins hi tot actor ‘cinc estrelles’ del món pornogràfic, etc... A més no va al gimnàs, no s’afaita ni el pit ni les engonals... ni es diu Oriol, ni Pol, ni Iu, ni Huc, ni Ot, ni Kelvin... No fa ballet ni musicals... No va al teatre ni als concerts, ni a les discos de moda... Vostè és fastigosament repel·lent!... no porta tatuatges ni arracades ni va en patinet ni cotxe elèctric!... Ah!... a més a més no és poeta, no escriu, no crea, no pinta... Res de res!...

-Jo...?

-Però... que no ho veu vostè la merdeta que és?

-Però que haig de fer jo?!...

-Vostè no pateixi; serà tractat segons l’estipulat... Nosaltres ens ocuparem de tot.

-Estipulat, diu?...

-Doncs que demà de matinada serà penjat del coll fins morir.

-Però perquè!...

-Per una raó molt senzilla... Vostè és un paràsit absorbent neo-existencial i això va contra la Sagrada Constitució.

ES PROCEDÍ. Any 2025.









Comentaris

  • no lluny de la veritat[Ofensiu]
    Carles Linares | 02-02-2022 | Valoració: 10

    Fa anys que els Anglesos han pronosticat la futura societat: els tres tercos, un trec de la població que treballa i viu bé, un terc que treballa i viu mal, o sobreviu, i un terc que no serveixen de res...

    I és el camí que emprem, a tota l'europa...


    perdoni, no tinc la c trencada al meu teclat, i és un nou laptop amb linux, encara no he buscat com fer-la

  • Serà veritat ??[Ofensiu]
    Gardenia | 20-01-2022 | Valoració: 10

    Jomagi, toques el costo i molt ben tocat.... tindríem que ser tots una mica menys estípits... La societat que tenim en aquets moments fan plorar..
    Una abraçada.

  • Castigar la incompetència[Ofensiu]
    Prou bé | 20-01-2022 | Valoració: 10

    Quin món retrates! Potser serà així? Potser ja ho és?
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10