HISTÒRIES DE LA RÀDIO

Un relat de: jomagi
Ell com si res, amb els cascos ben embotits i aferrat al micròfon parlava i parlava com un esperitat: discutint, comunicant, anunciant, contrastant, refutant, apuntant, contradient, asseverant, exposant, opinant, entrevistant, replicant...

Aquell pedant cregut amb fonètica farcida de rotacismes i que alhora feia de productor, director i presentador radiofònic; frisava enfuriat pel seu nou lideratge absolut d’audiència per una temporada més... que segons ell ja en serien vint-i-cinc de seguides...

Però el cobdiciós i peripatètic locutor encara no n’estava prou assabentat que l’antena d’aquella emissora feia quasi vint-i-cinc anys que emmudí i deixà d’emetre; és més, ja no existia!...

L’enclavament d’aquell lloc ara l’ocupava un gegantí aerogenerador d’Iberdrola!...

Comentaris

  • Vint-i-cinc de seguides...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-11-2023 | Valoració: 10

    Em puc imaginar l'eròtica, que està entre línies, perquè ja serien vint-i-cinc de seguides… les que va fer l'amor amb valentia.
    M'ha fet un bon somriure… des del principi al final.
    Enhorabona. Jomagi.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Narcisista ????[Ofensiu]
    Gardenia | 13-09-2023 | Valoració: 10

    Narcisista no se si seria correcte, però es la primera paraula que m'ha vingut al llegir el teu relat.. un bon somriure de bon mati sempre va be. M'ha fet pensar en algunes emissores de radio....
    Salut jomagi
    Una abraçada

  • Inversemblant i alhora...[Ofensiu]
    llpages | 13-09-2023

    divertit d'imaginar. M'ha fet somriure, trobo que seria un just càstig per a tots aquells locutors de ràdio amb un ego inflamat. Bé, jomagi, bé!