Fuga de percepcions...

Un relat de: Pluja

"M'estàs escoltant?"

Un batec descontrolat m'ha fet ressorgir de les tenebres del meu pensament. Els ulls em claven interrogants; de què m'estava parlant?

"Bé, jo continuo amb el que et deia. Doncs això, que jo estava tant quieta allà mig, quan de sobte van començar a rodejar-me unes fulles seques que ballaven al ritme del vent. I de cop, d'entre aquella natura morta vaig sentir uns passos, i sense adonar-me'n vaig descobrir aquells ulls que se m'empassaven..."

La seva boca s'articula, els seus llavis es clouen i s'obren davant meu com cloïsses ofegades pel mar dels mots. S'escolta a ella mateixa?

"I saps de qui eren aquells ulls? Sí home... Nen! Es ben bé que a vegades juraria que no m'escoltes. Eren del meu Romeu. Negres, d'un negre oceànic, on jo només desitjava perdre-m'hi i no sortir-ne mai més."

Ulls? De què m'està parlant? Són els teus ulls els que em fan perdre el nord, no ho entens? No, tan obsessionada que estàs amb el teu Romeu, i jo en què m'he convertit? Sí, en un simple amic a qui li ho expliques tot.

"A cada pas seu, el meu cor desbocat semblava aturar-se. No em creia res del que estava passant. Ell, el meu Déu s'apropava cada cop més, mirant-me fixament als ulls, amb el seu somriure innocent als llavis."

I ara què més em contaràs? El meu cor s'està partint. Una daga feta de mots naturals m'ofega. Una paraula vol sortir, però la raó sap que he de tenir sang freda. No, un nus a la gola, les mans em suen, la mandíbula em tremola, no, no la podré contenir gaire més...

"Per què fas aquesta cara? Estàs nerviós per alguna cosa? Bé, però saps que em va dir? No t'ho pots imaginar."

T'ESTIMO!

"Oh! Com ho has sabut? Tan previsible era? Doncs jo no m'ho hagués pensat mai de la vida. Sí, sí, que m'estimava..."

Comentaris

  • Ja et vaig dir que...[Ofensiu]
    pseudo | 10-04-2005 | Valoració: 10

    M'acabaries fent adicte als teus relats! I aquí em tens, aprofito l'estona de l'esmorçar per a llegir-te.

    Per variar el relat torna a ser genial... Es curiós com moltes vegades no trobem el sentit de les paraules de qui tenim al costat per molt evident que siguin....

    Això si! si et sóc sincer, dels relats que t'he comentat aquest és el que m'ha agradat menys, tot i que també mereix la mateixa nota...

    P.D: Ara que sé que ets de Girona, suposo que demanar-te que quan publiquis alguna cosa, m'ho signis no seria massa agosarat :P

  • Quin relat![Ofensiu]
    Magdeta | 03-04-2005

    Coneixia a Capdelín i gràcies a ell/a t'he trobat a tu.
    Quin relat! Quina passada! T'expresses molt bé. Ets molt bona, ho sabies...? Es maravellos!
    Espero que no se t'acabi mai la inspiració que et fa escriure aquests relats!
    Fins aviat pluja.
    I molts petons!

    M'ha agradat molt compartir aquesta estoneta amb el teu relat (i amb tu, evidentment).

  • un somni...?[Ofensiu]
    Capdelin | 31-03-2005 | Valoració: 10

    una percepció òptica, irreal...? un pensament, un desig amagat en la ment...? l´aparició carnal de lo impossible...?
    entre fulles seques, unes passes obren misteris d´amors amagats...
    meravellós, bestial!!!
    tens una imaginació privilegiada i un vocabulari milionari... felicitats!!!
    ptons, amiga!!!! i gràcies per aquests regals literaris que omplen i impacten.

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70998 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges