Dissimulant?

Un relat de: Pluja

Jugues entre guitarres, pues i cordes tensades que s'enreden a les palpentes oprimint-te el teu pesat cos.
Dins teu cremen pomades, herbes i ratafies que t'imploren: un glop més, un glop més i prou!

Imatges descompassades t'ataquen imperceptiblement.
Els teus ulls, escrutant minuciosament la polsegosa nit, detecten l'objectiu.
El veus, i gires la mirada; - Salut! (Un altre glop). - Ei! Què hi fas aquí?
La dissimulació ha estat inútil. Mil excusen surten dels teus llavis i com esmolats punyals van gravant el teu destí. - Ens veiem més tard eh?

Fugint amb els peus surant enmig del caos etílic aconsegueixes arribar al teu inici. Dorms, l'alcohol ha fet de les seves; però penses: - Per què sempre m'amago d'ell?
És massa tard, les teves neurones ja només fabriquen laments contra la ressaca que demà hauran de suportar.

Comentaris

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 10-11-2005

    no és més bo qui ho va més ràpid, sinó qui millor ho fa.

    Així que millor ho heu fet vós.

    Mmm, respecte aquest relat curt, mmm, intens, em recorda que per fugir no fa falta etilitzar el cos provocant que la neurona bifàsica, la meva, suri en un mar d'alts i baixos, ...

    Un plaer tornar-vos a llegir, ... mmm, ... i acaronaré les seues gotes de manera suau, ... i em deixaré xopar de vós, ... i miraré, llavors, a l'horitzó quan el sol ja es pon, i un breu somrís il·luinarà la meua cara, ... i per uns instants seré feliç, mmm, molt feliç!

    OhCapità.

  • Sembla les barraques[Ofensiu]
    Jeremies Bover | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Despres d'elles sempre et sents així.
    Pel que fa a ell, no t'amaguis més, tens poder d'atracció, només parla i ja veuràs... o beuràs

  • t'amagaràs...[Ofensiu]
    instants | 26-10-2005

    per què t'agrada viure així? no?

  • no et poso...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-10-2005

    un deu perquè passes de notes i altres superficialitats... je je
    aquesta vegada l'escenari del relat m'és proper: música (guitarra), alcohol...
    sembla que l'art necessita una empenta complementària per seguir en els seus braços creadors i rebre inspiració afegida...
    un petó... (vigila la ratafia! )

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70934 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges