Cara a cara

Un relat de: Pluja

Un peu.
Dues mirades.
Deu em sap greu.

Un altre peu.
Dues llàgrimes.
Tres perdona'm.

(I el resultat??)

Dues passes;
i dins els nostres ulls neixen els plors
fruit d'un altre comiat; l'últim.

(El 13 mai no ens portà sort...)

Comentaris

  • És bo[Ofensiu]
    anheldesol | 31-10-2006

    trencar cadenes rovellades!

  • AnNna | 29-04-2006 | Valoració: 9

    primer de tot, bon nadal! jejeje! he vist que aquest relat és del dia de nadal i m'ha fet gràcia, res més (deixa'm, els dissabtes m'afecten)

    a mi, com al darrer comentarista, tampoc m'agraden els comiats, però aquest poema sí que m'ha agradat!

    simple, definint la situació poquet a poquet, fins que al final entenem tots que es tracta d'una relació trencada.

    i acabar el poema amb "el 13 mai ens portarà sort"... genial :) sentir-se lliure de culpa, i no culpar tampoc a l'altra persona, sinó al tretze i a la superstició en si...

    com és que no penges res des de fa tant de temps? no t'inspires? o has decidit abandonar la pàgina? torna, que val la pena! Vals la pena, vaja!

    Bé, res més, que molts petons!

    i que no et deixis anar mai de la mà de les lletres!


    anNna!

  • no m'agraden els comiats.....[Ofensiu]
    xavi43881 | 10-01-2006

    doncs no, no m'agraden els comiats, dir adéu, fins quan? quan tornarem a ballar junts? a sopar? a xerrar? a fer el cafè de la tarda? als matins de ressaca i disbauxa?

    No m'agraden els comiat!

  • Preciosa imatge[Ofensiu]
    Màndalf | 05-01-2006 | Valoració: 10

    de comiat la que has pintat. Què tristoi després de totes aquestes disculpes i perdons que s'hagi d'acabar tot, però què hi farem, segur que alguna cosa bona n'ha quedat.



l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges