Frenesí? (Passió)

Un relat de: copernic

Varen arribar a aquell motel després de conduir per la nacional amb greu risc d'accident, doncs s'havien passat el viatge magrejant-se fins al límit de l'ejaculació de l'Albert que havia conegut la Laura en un sopar de mal casades. Un cop dins l'habitació s'anaven traient roba sense deixar de tocar-se i petonejar-se.

-Portes condons?. És que em sembla que estic ovulant i no m'agradaria....
-Sí, sí, no et preocupis, va respondre ell mentre li xuclava els mugrons.
-Ella va tirar el cap enrere i es va deixar fer. Ell es va abaixar els pantalons i els calçotets d'una revolada.
-Espera, espera! Que ens veuran!. La Laura va anar mig nua cap a la finestra i va tancar la persiana.
-Quan va tornar, l'Albert la va agafar, li va obrir les cuixes i la va començar a penetrar amb delit.
-I el condó?. T'has de posar el condó. No voldria pas...
-L'Albert va buscar en les butxaques de l'americana. Nerviós, el preservatiu li va caure a terra. Sort que en portava un altre. Finalment va aconseguir ficar-se'l i la va penetrar. - La caducitat!!. Mira la caducitat. Ell va mirar el plàstic a sobre la tauleta: Octubre del 2009, cap problema. Ella va apagar el llum. És que em fa una mica de vergonya, li va dir.... .
Quan varen acabar encengueren una cigarreta. La Laura, amb un somriure d'orella a orella va dir:
-És extraordinari fer l'amor així. Deixar-se caure pel pendent de la passió, abandonar-se al dictat dels instints, que no hi hagi res que destorbi la consecució del plaer, que no existeixi res mes que els dos amants en un llit, en un lloc.....
-Ell va girar el cap i se la va mirar. Va esbossar un somriure, va girar el coll, va fer una calada i va concloure pensatiu:
-Sí, realment és apassionant.

Comentaris

  • Què vols dir?[Ofensiu]
    gypsy | 27-01-2007 | Valoració: 10

    que a ell li va tallar el rotllo lo del preservatiu?
    uf, no pot ser!!

    molt apassionat astrònom.

    Estic espessa, potser no l'he acabat d'entendre.
    M'agrada l'expressió, gens sofisticada però no barroera, tenint en compte el tema.

    Bé, comencem a descomptar de la meva penitència:
    -1.

    smuakkkss

    gypsy

  • o com mantenir la passió en el món actual...[Ofensiu]
    Leela | 17-12-2006

    divertida aquesta passió estruncada pels problemes tècnics contemporanis. M'ha fet pensar en coses que tenen a veure amb el teu relat només de refilada: com el coneixement actual sobre moltes coses ha modificat el com vivim determinades emocions... (perdó per la filosofada). He trobat el teu relat irònic davant de la inevitabilitat d'haver de prendre precaucions... malgrat això semblen sortir-se'n prou bé!

l´Autor

Foto de perfil de copernic

copernic

338 Relats

1182 Comentaris

389319 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Per qüestions de feina he hagut d'interompre la meva producció periodística i literària. Després del tsunami i amb l'aigua al seu lloc torno a començar: Déiem ahir...