Fosca primavera

Un relat de: Magdala
Vens disfressada, vols amagar-te.
Et fa vergonya, en aquests temps que corren, mostrar-te esplèndida.
Però jo t'he vist, ets aquí, bella primavera

Comentaris

  • Després de la pluja...[Ofensiu]
    llpages | 03-04-2022 | Valoració: 10

    ve el bon temps! Per fi, un crit a l'esperança! Podríem reescriure el títol així: "Força, fosca primavera!" Agraït, Magdala!

  • contradicció[Ofensiu]
    Atlantis | 31-03-2022

    Si, gairebé avergonyida de lluir esplèndida!!! o a vegades també he escrit...quina contradicció que esclati la vida quan tot està ple de mort!!!.

    M'ha agradat molt.

  • Primavera[Ofensiu]
    Prou bé | 30-03-2022

    Tot reneix malgrat les circumstàncies. Només falta saber-ho gaudir. Com tu!
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Magdala

Magdala

27 Relats

83 Comentaris

11368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola, em dic Magda
Vaig començar a escriure fa una pila d'anys, després de participar en uns tallers d'escriptura creativa, encara que la meva afició venia de més enrere.
Tant se val. Un dia vaig decidir deixar-lo. Vaig pensar que mai no escriuria com els autors que m'agradava llegir, els autors que feien sortir màgia de les paraules i em segrestaven el pensament amb les seves històries.
Ha passat molt de temps i moltes vivències, i ha arribat el moment en el qual torno a deixar que les paraules surtin lliures, i incontrolables de vegades, i vagin fent i desfent al seu aire, per pur plaer.
He publicat un recull de relats, el podeu aconseguir a Amazon. "Que no m'entabanin "

Blog: elpisodemagda.blogspot.com

Elpisodemagda@gmail.com