Fins el cul

Un relat de: touchyourbottom
Era assegurat que el producte resultava al cent per mil. Fins i tot un que es deia Cent (de Vicent) va corroborar-ho; i un que es dia Mil (de Camil), també.

Aquella crema atorgava una superlativa suavitat a la pell, la deixava de tacte de nadó, per nedar-hi a sobre a petons. Calia aplicar-la des de qualsevol part del cos i acabar sempre al cul: aquest era el sistema del massatge-absorció no per optimitzar-ne l'ús, sinó la única via d'eficiència. I sí, sí: fins cossos aconseguienles persones que la gaudien. Fins i fins el cul.

El cost, gens marca blanca, suposava que la crema genial no fos accessible a la gran massa qui, envejosa de qui s'ho podia permetre i beneficiar-se'n i de Cent (molt indecent) i de Mil (gens humil) -que van convertir-se en els principals artífex fent-ne propaganda- n'estava fins els ovaris i els ous i covava la idea de tal volta decapitar-los?...no: millor tallar-los a rodanxes 'com cal i fins el cul', lema que s'anà estenent i penetrant encara més bé que la crema inassolible.

Comentaris

  • CREMA PER AL CUL[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-01-2021 | Valoració: 10

    Vaja, m'ha fet riure un tant, aquest relat, que està molt ben fet, qual és, fins i tot, d'un humor molt peculiar.
    Jo l'haguera posat també "humor" a més que és "social".
    Enhorabona, touchyourbottom.

    Tens un seudònim, molt original...
    Salutacions.
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

84279 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).