Fer-se gran. Quan el cap se't torna borrós.

Un relat de: Atlantis
Com una pàtina suau de cataractes ara el món se’t presenta entelat. És que has vençut la por i t’has fet amiga de la pena, has tingut cura dels teus i has plorat i rigut la seva absència. Ara tot el què et rodeja se’t fa estrany i l’oblit et fa perdre la carícia.

Se t’apareixen intrusos anodins, que no et porten la pau, i el que tu cerques és poder reposar en el bosc de les fades i retrobar-te amb els teus a dins de l’armari d’un cementiri vell.

Per reviure per sempre més les abraçades.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Canela fina | 03-09-2019

    Gràcies pel teu comentari en el meu últim relat, el que escric no són experiències personals però beuen de les meves vivències, és clar. M'agrada escriure sexe explícit, tot i que mai em desprenc del romanticisme que l'envolta, gairebé no hi ha cap dona que ho faci. M'alegro que t'hagi agradat, sobretot la part poètica de l'escrit. Una abraçada! Ens llegim ;)

  • Molt agrait...[Ofensiu]

    Mercès per comentar el meu poema LA DUTXA. M'ha agradat aquesta relació que li has trobat entre pintura i prosa poètica. A voltes ens passem per alt...però sempre hi acabem retrobant-nos literalment... Jo aquest poema que m'has comentat el tinc molt pintat o fotografiat dins els meus records d'infantesa. El pare, pagès-floricultor, és passava tota la setmana sulfatant. Pesticides molt tòxics... i quan arribava a casa i és dutxava tota la roba li feia molt mala olor...

  • Retrobament...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 27-07-2019 | Valoració: 10

    Una prosa poètica que ens remet als moments en que ens sentim mancats dels éssers estimats, però que alhora notem la llur presència. Moments de confusió i desencís, però també d'esperança i retrobament amb allò que és perpetu als nostres desigs més inherents. Salut! Nil.

  • Gràcies...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-07-2019

    Gràcies Atlandis per la teua visita i per les teues paraules per mi, sobre el poema "Elegia a mon Pare", que m'han agradat molt. Els pètals que ja han passat, és una metàfora, que significa: el dies que se'n van.
    Els llegirem... més...
    Un salut...
    Perla de vellut

  • Quan el disc dur falla[Ofensiu]
    Montseblanc | 25-07-2019

    Buufff, amb poques paraules, molt ben triades, ho dius tot. Se m’han omplert els ulls de llàgrimes. Tant de bo aquesta persona pugui reviure aviat totes les abraçades, una vegada i una altra.

  • El món....[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-07-2019 | Valoració: 10

    M'ha encantat llegir-te aquest relat i per a mi em diu que en el món ( a vegades borrós) s'ha fet amiga de la tristesa. Molt bo, Atlandis.
    No sé si ho he encertat el punt del relat..........!!
    Un salut
    Perla de vellut

  • Gràcies![Ofensiu]
    SebastiàCot | 15-07-2019

    Bona tarda!
    Gràcies pels teus comentaris al meu sonet. MIraré la teva obra i buscaré el poema que em dius. Serà un plaer. I felicitats pels teus textos!

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

162 Relats

1388 Comentaris

100652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com