Esquat

Un relat de: Eric Martinez
Era divendres, si recordo que era divendres, un d'aquells divendres en el que ja has acabat la teva jornada laboral i t'estires al sofà a veure una pel·lícula dolenta del canal autonòmic habitual...

Vaig fer la meva motxilla, i vaig tirar cap al gimnàs.

La meva mare pagava una quota mensual de 80 euros, vint per ella, vint pel meu pare, vint per la meva germana, i vint per mi. Jo mai anava... no per indisposició, sinó per mandra, però aquell dia estava tan avorrit que vaig decidir posar-me en marxa...

En arribar vaig posar-me el meu xandall, i vaig pujar a la màquina de córrer, ja sabeu, aquella en la que has de córrer per una cinta...

Al costat meu tenia una noia d'uns trenta anys... per la seva aparença semblava la típica noia a la qual l'havien venut un estereotip de bellesa inadequat, en el qual havia de fer tres hores de gimnàs per sentir-se guapa. Era absurd. Era preciosa... vaig començar a córrer. Ella només caminava... ens miràvem de vegades, i somrèiem...

Vaig fer l'intent de donar-hi conversa, però vaig parar en sec.

A poc a poc... es va ficar la mà als pantalons blaus que portava... va mirar-e somrient... i va començar a tocar-se... no va emitir cap gemec... però aquella mà no parava de moure's dintre d'aquells pantalons...

Vaig pensar a queixar-me... ¿Per què havia de queixar-me? No feia mal a ningú... únicament es tocava... i en un rés i no res... va pronunciar un gemec dolç i callat, amb el que m'indicava que s'havia escorregut.

Vaig deixar la cinta... em feien mal les cames...
Vaig decidir anar a la piscina interior. Abans d'entrar vaig masturbar-me.
Ho vaig fer per rutina, em fa por acabar trempat.

Mentre em masturbava, uns nanos van entrar a canviar-se.

-Quantes palles et fas al dia?
-Dos o tres al dia...

Aquelles converses em traslladaven a la meva època infantil... no devien tenir més de tretze anys...

Vaig netejar-me una mica i vaig entrar a la piscina.
Va ser en el moment que em disposava a entrar a l'aigua quan la vaig veure per primera vegada... Deu meu... quin cos... quines cames... era rossa, amb els ulls clars, havia estat campiona de natació o alguna cosa així... Deu del cel... tant de bo m'ensenyés a fer la papallona...

Vaig fer els meus llargs i vaig sortir per dutxar-me...
Una vegada dutxat, vaig entrar a canviar-me.

-T'importa si em canvio aquí? El vestuari femení està tancat, i el lavabo ocupat.
Va dir aquella deessa aquàtica.
-No, no passa res.

Va intentar entrar als canviadors individuals, però estaven ocupats.
Així que es va canviar al meu costat.

Recordo quan es va treure aquell banyador... i vaig veure aquelles cuixes esculpides, i aquell cul... crec que mai a la meva vida havia vist uns glutis tan perfectes. Era com si un Àngel hagués baixat del cel... i m'estigués fent veure, que per moltes palles que hem fes abans d'entrar a la piscina, el meu penis, sempre es posaria dur tenint davant una figura com aquella.

Ella es va adonar de la meva erecció... i sense que jo li digués res... va començar a mamarmela. Tenia una boca de maduixa... uns llavis carnosos que tocaven el meu prepuci com si fos un trosset de cabell d'àngel... els seus ulls... em deixaven veure que això no era més que el principi...

Els canviadors individuals es van entreobrir, i vaig poder veure, com aquells nanos es masturbaven sense deixar de mirar la meva companya...

Els hi va obrir la porta de par en par... i tot seguit es va posar sobre meu... no va fer-me falta penetrar-la, ella ho va fer tota sola... era una noia molt independent.

Els nanos suaven, es feien moltes palles, i això endarrereix l'ejaculació.
Jo tampoc m'escorria.

I llavors, es va aixecar de sobre meu... i es va ficar el meu penis al seu recte... de cop i volta, la vaig començar a empènyer... la meva polla estava més dreta que mai... i el seu cul, cada vegada es posava més i més vermell...

Un dels tafaners es va incorporar a poc a poc, i va treure tota la seva llet blanca.
L'altre la va treure uns segons després, just després de dir ''me corro, me corro'' com si avistes l'arriba d'un taxi.

I jo, en un sospir, vaig treure tot el que podria arribar a tenir als testicles, dintre del cul d'aquella campiona.

Vam acabar de canviar-nos, i vam sortir a poc a poc.
Des d'aquell dia, no hi ha divendres que no falti al gimnàs.

Comentaris

  • NIIIL!!![Ofensiu]
    Eric Martinez | 04-11-2017

    Disculpa no haberte escrit abans, gracies per les teves paraules!!!

    Una abraçada
    Eric

  • A primera fila[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 23-10-2017 | Valoració: 10

    Aquesta eròtica narració teva no l'havia llegit fins ara. Jo, encara no tinc clar si en elles hi ha alguna guspira d'experiència viscuda o no!. La cosa és que són estimulants i entretingudes. Això si, molt directes. Jo que sempre faig servir, malgrat que els meus poemes són força eròtics també, recursos estilístics per tal de no escandalitzar a la parròquia d'aquest espai lletraferit... M'agrada com vas afegint personatges nous a la trama, personatges ben diversos. Això em fa sentir espectador a primera fila d'un teatre de caire intimista.