En rodatge... Escena final

Un relat de: llamp!

*
En rodatge... Escena final

Veu en off:

- Mr. Blade i Ms. Replicant es coneixen en una entrevista a la seu de la Tyrell corporation a Los Angeles.

- Mentre hi ha naus oxidades i desprogramades surant per l'òrbita d'Orió...

- 6 replicants s'han escapat del centre de producció buscant fer mal a la creació humana.

- Quan Blade acaba la seva missió, es dirigeix a l'apartament de Ms. Replicant...

- ... on després de dormir una mica, enceta conversa amb Replicant...

MR. Blade: Tocarem el piano junts?

Ms. Replicant: És probable.

MR. Blade: Es repetiran les qüestions?

Ms. Replicant: Igual que les respostes.

MR. Blade: Saps més que ningú?

Ms. Replicant: No t'ho puc concretar.

MR. Blade: On ens duu el coneixement?

Ms. Replicant: El tenim a tocar ... deix ... deixa'm dir-te q...l'ahir va deixar d'importar quan m'has besat a la galta... crec tenir sentiments... d...debò.

MR. Blade: No tenir passat és aprendre d'ara. No tenir demà és començar de nou. Ara i aquí no és quan, ni on si no m'ensenyes les credencials.

Ms. Replicant: Blade runner!!! Tu m'entens. Saps millor que ningú ... Sap ... Saps que no pots evitar-me. Has assumit que podem anar més enllà.

Veu en off:
- Ms. Replicant intenta marxar i Mr. Blade li impedeix el pas ... quan la besa amb força i intencionalitat.

...

Veu en off:
- On hem arribat? A través de la seva perniciosa febre, la humanitat ... ha mutat. No hi ha volta de full. Ho tenim a tocar. És ben palpable que la imaginació ha transcendit fins a la màxima creació terrestre i universal que hom coneix: l'ésser humà.


Video de "Love theme" - Vangelis






Comentaris

  • en un procés imaginatiu no importa gaire el punt de partida[Ofensiu]

    Quan hom posa en marxa la màquina d'imaginar no importa gaire el punt de partida, perquè el que importa és el lloc d'arribada. Jo no sóc gaire expert en el tema que tractes però sempre és un al·licient posár una colla d'imaginació ja que és el que veritablement compta.

    Per altra banda ja li he fet arribar el meu poema a Bonin, veurem... i un apunt... jo estic vinculat amb el centre comarcal lleidatà... entre altres coses... al final de la meva bio pots trobar el meu correu electrònic, ja que la meva adreça dins de RC no és actual i no me la canvien...

    Felicitats i bons relats

  • Nomeés vull corregir l'any que dic que va ésser feta "Blade Runner"[Ofensiu]
    llamp! | 01-03-2009

    Que quedi clar: Blade runner va sortir a les pantalles l'any:




    1982



    i no el 1992. Aclarit.

    ll.

  • Els martipolians[Ofensiu]
    roda03 | 25-02-2009

    Hola Llampec manifestat,
    Estic molt content del teu interès per la meva absència, però la veritat és que ha estat una retirada voluntària per crèixer com a petit poeta i , sobretot, com a coneixement interior personal.
    Sé que tinc molt bons companys a RL i això em reconforta.
    Un dels projectes que estem fent amb el amics del Penedès de MMP és començar a organitzar les 2nes jornades MMP al Penedès i concretament al municipi de Subirats (Castell de la Mediterrània).
    T'agrairia que em facilitessis el mail d'en Josep Bonin, doncs no l'he sabut trobar. Sóc una mica negat per aquests temes.
    M'agradaria moltíssim enviar-li dos o tres poemes que tinc inspirats amb ell.
    Moltes gràcies per la teva amistat i per anyorar-me. Avui he penjat el darrer poema que es titula "Enyorances d'hivern". Espero que t'agradi.
    Una abraçada,
    Roda03

  • Li va [Ofensiu]
    Màndalf | 24-02-2009

    Li va molt bé el teu final, li va al caràcter de la pel·lícula, una de les poques que he vist tres cops. És esotèric i intel·ligent. Profund i romàntic.
    "...l'ahir va deixar d'importar quan m'has besat a la galta... crec tenir sentiments... d...debò.
    No tenir passat és aprendre d'ara. No tenir demà és començar de nou." Preciós aquest passatge.

    "buscant fer mal", millorable. Massa planer pel caràcter del text.
    "enceta conversa amb ella" potser millor per evitar una replicació (, perdó)
    "terrestre i universal" em sobra el terrestre.

    Fantàstic, et felicito, m'has fet emocionar.

  • Replicants.[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 24-02-2009

    Llàstima de no poder veure el video. Molt metafísic el diàleg, molt enllà de tot. M'ha agradat. Afegir-me com a fan de Blade Runner també.

  • recordo aquesta escena[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 24-02-2009

    la vaig llegir, ja fa dies, en un melorepte sobre Blade Runner. I ara, tot rellegint-lo, em sembla sentir la teva veu, i és una cosa que em passsa quan conec a l'autor d'un relat, llibre o el que sigui. És més, la teva veu i el teu possat tan característic company i amic llampec, ara manifestat.

    Una abraçada i a seguir al galop de les paraules.

    Ferran