Element i bola de foc

Un relat de: Pages@s
Fa molts anys hi havia un ou, estava allí enmig de l'univers. Un dia, un meteorit va xocar amb l'ou i l'ou va explotar.
De cop i volta, va sortir un planeta. Aquest planeta estava ple d’éssers vius, era un planeta amagat. Aquest planeta era el món i en aquest món hi havien uns éssers vius que es deien dinosaures. Tenien el seu món, depenien d'evolucionar-se, reproduir-se  i menjar-se uns als altres, però van tenir un incident.
Hi havia una muntanya, estava molt calenta. Un dia va explotar i van desaparèixer els dinosaures.
Després van aparèixer dos éssers vius diferents: eren dos humans. Es van reproduir i van fer el seu món.


Colacao amb galetes.

Comentaris

  • Planeta amagat[Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-11-2023

    Un inici de l'univers i de la vida ben explicat. M'agrada que la terra sigui un planeta amagat.

  • kefas | 23-11-2023

    .. sóc un fan del colacao amb galetes. Sempre he pensat que aquesta teoria de l'ou l'havien inventat els meus pares perquè mengés truites, que no m'agradaven gaire. És més lògic pensar que la vida s'inicià en un mar de colacao on suraven les galetes i varen xocar una maria i un carquinyoli i en va sortir el primer fan del colacao amb galetes. O no?

  • de l'ou i els meteorits[Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2023

    el bing-bnag ben explicat després dels dinosaures van aparèixer els humans... Molt ben narrat. Felicitats pel relat!!!

  • Els dinosauris[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2023

    Origen de tot plegat. M'ha agradat molt això de la muntanya tan i tan calenta que explota!
    Amb total cordialitat

  • Endavant[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-11-2023 | Valoració: 10

    amb aquestes històries de planetes i dinosaures, amb l'ou i la gallina... Us animo a llegir i escriure, i a seguir treballant aquesta imaginació desbordant que teniu els nens i nenes, i plasmar-ho en una fulla amb il.lusió i ganes d'aprendre molt. És molt gratificant per a nosaltres saber que la cultura i la creativitat també són uns bons pilars per vosaltres.

    SEMPRE ENDAVANT. ENHORABONA I SORT!

    Una forta abraçada a tots/es.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10385 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.