Elecció apropiada

Un relat de: Vicent Terol
Com a bon cavaller, va deixar que ella entrara primer i, amb la porta ja tancada, observà els seus irresistibles moviments de maluc.

-Ets tota una princesa...
-Gràcies, però ara comprovaràs que m'assemble més a un drac... I t'assegure que has fet una bona elecció: no te'n penediràs del preu.

Comentaris

  • Divertit[Ofensiu]
    Atlantis | 17-05-2013

    i pel què veig, t'havia llegit poc (ho sento...) tens bon sentit de l'humor i això no és fàcil a l'hora d'escriure i menys amb tan poques paraules.

    M'ha agradat molt

  • Òndia i recollons![Ofensiu]
    rnbonet | 16-05-2013

    Em sembla que la 'princesa' era més bé una altra cosa.
    M'ha sorprés - i entusiasmat- això de "la porta ja tancada". Per mi, és la frase clau que rebla l'escena final.

    Salut i rebolica!

    PS. Em sap greu que tingau "al nostre amic" encara mirant cap el terra. Pobret! Per quan 'penjar-lo com cal' -serà una nova època?- o cremar-lo definitivament. Total, allò de "diente por diente", no?
    Per si de cas, deixeu-lo com ara. Temps al temps.

  • M'ha fet pensar[Ofensiu]
    Anaïs | 16-05-2013

    Ostres!
    Company d'RDQ, m'has fet pensar. M'ha vingut el cap que en el moment d'acabar de dir la frase, la princesa es transforma en un drac. Després, he pensat que ho deia en el sentit metafòric referint-se a la fogositat que desenvolupa al llit, i per últim, he pensat que el que li passava és que no anava depilada i té més pèls que ell... M'encanta que amb tant poques paraules m'hagis fet pensar tant. Moltes gràcies per penjar-ho i que en podem gaudir.
    Un somriure,
    Anaïs

  • Genial![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-04-2013 | Valoració: 10

    Genial! Breu, precís, amb les paraules apropiades, el suc necessari, la incitació justa i la sorpresa final. Magnífic! Ara mateix m'apunto aquests Jocs de Lletres. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103073 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com