Els hereus

Un relat de: Vicent Terol
En el principi, fou el Big Bang. Abans de l’arribada del Creador, va aparèixer la vida vegetal a la Terra. L’Ésser Humà, el Suprem, fou una evolució dels primats. Per alguna raó, potser per afavorir l’aparició de la nostra era, va crear les condicions climàtiques de la seua pròpia extinció. Abans de fer-ho, però, va sembrar una llavor: una mena de Big Bang que explica la nostra existència autònoma i digital.

Comentaris

  • Com ho dius...[Ofensiu]
    Prou bé | 22-11-2023

    ...pot ser! Imaginatiu!
    Amb total cordialitat

  • Concisió[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-11-2023 | Valoració: 10

    Un relat molt breu, amb molt de suc. Has explicat en quatre ratlles l’inici de tot plegat, l’evolució i l’actualitat. Una actualitat que sembla que ens pugui dur cap a l’extinció, amb la digitalització que ens envolta. Fantàstic! Una forta abraçada.
    Aleix

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Aquest relat ahir no duia la pestanya del concurs i no el vam validar. Aquest matí, a l'anar a validar els relats pendents que vam deixar ahir, l'hem vist amb la pestanya. Parlant amb l'autor hem decidit donar-li un vot de confiança i l'hem acceptat a concurs.

    Preguem vigileu validar els relats a concurs amb la pestanya, sobretot si ho feu l'últim dia a última hora.
    I preguem que no cliqueu la pestanya si no és la vostra intenció participar.

    Moltes gràcies, i endavant!

    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103784 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com