El joc de la vida

Un relat de: Vicent Terol
Va guanyar la primera travessa quan tenia quinze anys. Després van arribar les màquines escurabutxaques, les partides al bingo, els dècims de loteria... Acumulava diners sense fre. Es va especialitzar en la borsa, en els productes d'inversió. Tot li eixia bé. I duia una vida de milionari. Sobretot perquè ho era. Assumint la condició d'afortunat en el joc, es va permetre sobreviure a la ruleta russa. Un capritx excèntric per oblidar les penes (que en tenia). No explicarem ací el desenllaç dels altres participants que l'acompanyaven, no ens interessa. A ell tampoc li va interessar. Seguim al següent paràgraf i no ens desviem del camí.

Com el lector haurà endevinat, l'home no va tenir mai l'amor de cara. Amb una edat avançada, ara intueix que la mort s'apropa. I és conscient que podria evitar-la per sempre, perquè la vida no és allò que deia algú d'un somni, sinó un joc. Que li ho expliquen a ell! Però hi ha renunciat. Prefereix abraçar la seua estimada, que va conèixer fa uns dies. I esperar.

Comentaris

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103339 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com