MultiBach X2

Un relat de: Vicent Terol
En uns instants, començarà l’enfrontament. La peça seleccionada ha estat «Première Arabesque», de Claude Debussy. En primer lloc, serà XZWWK6 qui es posarà davant el piano, un músic de gamma alta, model B3. A continuació, un humà interpretarà la primera part de la coneguda obra del compositor francès. Més enllà de la tècnica, l’element clau de cara a decidir el guanyador serà «l’ànima». Tothom sap que un músic pot fer una lectura aparentment perfecta d’una partitura sense transmetre cap emoció. XZWWK6, preparat per alçar-se del seient, articula ara mateix els dits en l’aire. De segur que assaja la melodia en silenci a través dels circuits interns. En l’extrem oposat, també prop de l’escenari, tenim l’humà assegut a una butaca. Mentre espera, tracta de mostrar-se aliè a la presència del contrincant, però li detectem un tic consistent en ajustar-se les ulleres una vegada i una altra. Sens dubte, és conscient de la dificultat del repte. En acabar les actuacions, coneixerem el vencedor. La decisió del jurat, el totpoderós MultiBach X2, serà inapel·lable.

Comentaris

  • molt bo[Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2021

    Curt i ben escrit. A veure qui guanya!!!

  • un futur no tan lluny[Ofensiu]
    Carles Linares | 21-11-2021 | Valoració: 9

    molt bona idea, la guerra de les galàxies en una sala de concert... i tanmateix, no em sembla ciència-ficció...

  • Pot passar[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2021

    I tant que pot passar! Però quin dels dos pot posar ànima en l'execució? Ja ho dirà el jurat!
    Bon relat, imaginatiu i ben descrit!
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103038 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com