El treball era meu

Un relat de: Vicent Terol
Em van trucar un dimarts 13 per a una entrevista de treball.

― Pot venir hui mateix?
― A quina hora?
― Uhmm... A les 13h pot?
― Sí, clar.

Quan vaig arribar a l'adreça indicada, em vaig trobar amb el número 13 al portal, cosa que, evidentment, ja sabia. Palplantat davant l'entrada de l'edifici, els vaig telefonar, tal com m'havien dit que fera. Aleshores em van comunicar que pujara... a la 13a planta. Durant uns instants, vaig dubtar, immòbil, mentre feia girar el telèfon entre les mans: potser havia de fugir d'allò? Tanmateix, de seguida, impulsat per una força desconeguda, em vaig dirigir cap a l'ascensor amb passos ràpids. Dins la cabina, vaig mirar la pantalla del mòbil i vaig ser conscient que el número de l'empresa acabava en 13. Dalt, ja fora de tota lògica, vaig haver d'entrar per la porta 13. Hi havia cinc o sis portes en cada planta: com era possible l'existència d'aquell 13 a la 13a planta?

L'entrevista va durar 13 minuts exactes. En 13 segons, un home vestit de negre, amb rostre seriós, em va dir que em podien telefonar al llarg dels 13 dies següents.

Just 13 dies després de l'entrevista, em van trucar. Em van informar que el treball era meu. I que no el podia rebutjar.

Comentaris

  • Richy_llibres | 20-09-2023 | Valoració: 5

    Relat ben interessant! A veure si arribes als 13 comentaris!

  • Atlantis | 23-05-2023

    també et pot portar sort...almenys feina!!!!

  • Persecució.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-05-2023

    obsessiva del tretze, que en aquest va ser una benedicció. Un relat entretingut i positiu que al final fa un gir inesperat.

    Salutacions i sort Vicent.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103545 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com