EL SOMNI

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Avui he tingut un somni estrany. He somiat amb la meva tia ,germana de la meva mare que va morir fa vint-i-set anys molt jove de un tumor cerebral. La tieta era per mi una segona mare i la seva mort em va sumir en la tristor. Jo l' estimava molt i sis dels nou mesos quan esperava als meus fills els vaig passar al seu costat de hospital en hospital,dic sis potser varen ser més però al final va ser la meva mare qui acompanyava la seva germana fins a la mort, que va ocórrer al cap de quinze dies del naixement dels meus fills.
No cal dir que va ser un aconteixement agredolç , per un cantó contenta de veure la carona dels meus fills i desconsolada per la persona que marxava.
Avui he somiat la tieta, la tenia al meu costat, la veia i parlava amb ella, més tot era molt trist.
Jo ajudava a fer unes grosses maletes en les que omplia roba i llibres ,la seva gran passió també.
Jo li suplicava no marxés, que la volia al meu costat i ella deia: Nena saps que tinc de marxar no em puc quedar.
Jo l' acompanyava al aeroport i li deia Adéu amb la mà quan pujava les escales amb tres o quatre maletes i jo cridava,espera t'ajudaré a portar-les i ella deia. No, tens coses a fer, escriu escriu molt.
Llavors he despertat plorant amb una sensació de buit i pau molt estranya, ho explico aquí perquè no tinc a qui fer- ho. Gràcies per llegir.
Però us asseguro que he vist el seu rostre com si el tingués al meu devant i els seus ulls color de mel em miraven com quan era viva. La he trobat a faltar sempre .i sempre la recordaré.

Comentaris

  • Segur[Ofensiu]
    tapisser | 23-09-2016 | Valoració: 10

    Estic segur que els seus ulls, color de mel, també et miraven a tu, contenta de com la recordaves.

  • Segur[Ofensiu]
    tapisser | 23-09-2016 | Valoració: 10

    Estic segur que els seus ulls, color de mel, també et miraven a tu, contenta de com la recordaves.

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Karin | 23-09-2016 | Valoració: 10

    Un relat tendre i entranyable

  • El cervell és així...[Ofensiu]
    Montseblanc | 19-09-2016

    Hi ha vivències que ens marquen per sempre. I el nostre cervellet les guarda especialment, podríem dir que "en negreta". I de tant en tant ens les treu a la llum, en forma de records, de somnis quan menys ho esperem...
    Gràcies a tu per compartir-ho.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

326076 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.