El banquet de les sensacions

Un relat de: fosca

Tendre, tendre! Un espàrrec verd, fregit amb oli i condimentat amb sal i pebre acabar de moldre.

Dur, duret! Què hi ha més dur que un bon tros de xocolata negra acompanyada amb el pa del dia anterior?

Dolç, Dolcet! Sucre de mil colors amb canyella i nata cuita!

Amarg, amarguíssim! Els pomelos del meu arbre amb cafè sol... uf! Explosiu!

Salaaaat!!! El pernil talladet a taquets i barrejat amb bajoques sofregides.

Flonja com la neu! El flamet de coco, moscatell i avellanes de Reus!

Suau com el setí! La beixamel que acompanya el bròquil al forn!

Robust i ferm! Un tall d'espatlla de corder amb la salsa de fruites seques que fa la meva àvia.

Cruixent però amb un cor que es va desfent! El formatge de cabra arrebossat amb pa ratllat i pebre negre i fregit amb oli roent!

Més, més! En volem més!

Menjar, colors i sensacions! Nyaaaaaaaaam!

Comentaris

  • nyam!!![Ofensiu]
    Capdelin | 20-04-2006 | Valoració: 10

    m'has despertat la fam... m'has ofert un ventall gastronòmic ple d'aromes i colors, ni en Ferran Adrià! je je
    i tu, super-xef de la cuina seductora que obre tota mena de gana, fent propaganta gratis dels productes de la teva terra, productes secs, avellanes de Reus...
    ai, quin banquet, però llegint-te i mirant-te no fa passar pas la gana, en vull més, més i més...!
    No em cal bicarbonat, ets supercomestible i ecològica, tota natural!
    Un banquet de petons per a tu!!!
    aquesta foto sí que és anna, anneta, anníssima, enganxaaaaa!

  • Llavors...[Ofensiu]
    Xitus | 20-01-2006

    ...llavors jo li dic "truita de patata i ceba", és curiós, tu ja la inclous en el teu concepte de truita i jo l'he de remarcar...També quan és "truita de patata ceba i carbassó" (que sembla un nom amb dos cognoms!!).
    Vinga fosca, anima't a publicar que tinc gana de llegir-te :-)

    petons,

    Xitus.

  • obres la gana a qualsevol...[Ofensiu]
    ROSASP | 18-01-2006

    Sensacions que gairebé es poden olorar, delícies pel sentit del gust.
    Pels que gaudim del plaer de menjar, assaborint l'art que s'amaga en cada plat, aquest banquet és exquisit.
    L'he trobat una ideea molt original servir-nos aquesta combinació de formes, sabors, colors, olors i textures en safata poètica...

    Una abraçada!

  • Quina salivera reina,[Ofensiu]
    angie | 11-01-2006

    un relat molt poètic, molt suggerent i amb fet amb el mateix gust que aquestes delícies que descrius.

    Em llepo els llavis,

    angie

  • La llengua va esclatar d'orgasme![Ofensiu]
    Xitus | 11-01-2006 | Valoració: 10

    mmmmm

    felicitats fosca,
    unes suggerències molt extremes i fins i tot gràfiques.
    per un bon gourmet com jo, em quedo amb la descripció del formatge de cabra. inigualable.

    segueix així.

    Xitus

    PS- ets baixista? jo sóc guitarrista i de tot una mica.

  • Innigualable![Ofensiu]
    cassigall blau | 06-01-2006 | Valoració: 10

    Mozart amb "orujo d'Orense" despres d'un fort peto caçat al vent mentre volaba despistat per aquest mon de deu!

    Que t'han portat els reis?

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62871 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)