Silenci vermell

Un relat de: fosca

Ella sempre calla, tota muda camina mirant les llambordes aixecades de la Plaça Mercadal, no li agrada que aixequin les coses, però no en diu res a ningú.

De tant en tant una llàgrima li besa el rostre, en un dia on els protagonistes són els núvols grisos engreixats de cotó de sucre recremat. Regalimant dol.

Dormiria fins a despertar en un dia en que el sol i la lluna l'agitessin al mig de cel estrellat, acompanyada de la mar de murmuri constant, plena d'amor i sons de violí.

Pararia de plorar a les nits i les seves galtes deixarien de ser rosades i molles.

Els seus ulls de vidre humit es desfarien fins a ser cecs.


Sola.

Comentaris

  • Molt reflexiu[Ofensiu]
    Xitus | 07-11-2006 | Valoració: 10

    Molt reflexiu i agafant aquelles imatges records fixacions voluntats frustrades voluntats complertes ansietats despreses moments fugaços que has viscut o encara no i que s'ajunten en un quadre expressionista alemany sota títol "Silenci Vermell", amb tocs fauvistes que diuen que encara hi ha esperança.
    és el que m'ha sortit.
    muaaa!!
    Aleixet.

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 28-10-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat el teu petit relat, un prosa poètica màgica que reflexa un sentiment de solitud i tristesa. És bonic. El títol m'agrada, però no he entès ben bé què volia dir...

    Petons alegres d'estrelles saltironejant!! jejee

  • Silenci vermell...[Ofensiu]
    Arbequina | 28-10-2006 | Valoració: 10

    Un elegant, trist i bell relat, un passeig pels teus pensaments de melangia i pena...
    M'ha agradat.
    Llàstima que acabi tan colpidor... Sola.

    Una forta abraçada que t'acompanyi ni que sigui per un instant minúscul.

    Arbequina.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62811 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)