La mar

Un relat de: fosca

Passejo sola amb la suau brisa que bufa i m'acarona la cara, els ulls i els cabells novament tintats. Estic contenta amb mi mateixa perquè sento que formo part del tot i del no-res; és una mena d'harmonia entre la natura i la humanitat, és la connexió dels meus peus descalços amb la fina arena de la platja de Cambrils.

Sola m'assec a la vora de la mar que em dedica un murmuri constant, tendre i ple d'esquitxos nets i purs. M'agrada aquest moment: l'olor, els colors, el tacte i el gust saladet que tot plegat m'ha deixat a la boca.

Ones sinuoses, batecs finals, arena xipollada i pedretes erosionades.

La mar, la bonica i salada mar, m'entendreix la mirada i m'omple el cor de calidesa i tranquil·litat.

Comentaris

  • jaumesb | 26-07-2006 | Valoració: 10

    que la mar t'acompanyi

  • el mar...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-07-2006 | Valoració: 10

    vertebrat, immens de sang blava, remors de músiques d'aigua, batecs de sal endins, presoner d'ell mateix i de tanta fauna...
    El mar... llavis d'arena, instant d'escuma, bes en la roca tossuda... té quelcom de gegant fos en la mediterrània...
    El mar... i tu... i el baix que sona a cops de corda i d'onades...
    Relat suau, relaxant, sensible, interior... que deixa en mi serenes petjades...
    ptons i una abraçada!
    (Guapaaaaa la foto: uauau!!!!! TOCA! t'escolto!!!)

  • Poema de suavitats[Ofensiu]
    gypsy | 06-07-2006 | Valoració: 10


    i de llum resplendent i serena, com els teus mots.


    gypsy

  • Aquest té nota[Ofensiu]
    Xitus | 05-07-2006 | Valoració: 10

    Sí, i és un 10. M'agrada molt com escrius, es nota que sents el moment, sigui real, imaginari, present, recordat o futur...
    Anhelo la sensació que imagino en les teves paraules.
    un petó,
    Aleix.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62679 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)