Pell de préssec

Un relat de: fosca

Avui m'he despertat abraçada a l'eternitat, sentint els batecs d'un cor Jove i amb ganes de viure.

No tenia fred, la seva escalfor em colpia les extremitats, notava una pell fina i brandada de somnis. M'he despertat plena de son i melangia....

...Una mà, cinc dits que m'acaricien el ventre i que em donen forces per somriure.

Avui m'he llevat amb la resplendor pròpia d'un clar de lluna, envoltada de màgia i serenor, contenta i suau, molt suau...

No pot ser veritat, aquí, parlant-te fluixet a cau d'orella, xiuxiuejant-te mots de violetes marcides...

Em mires amb ulls d'infant.

Amb tu, despertar-se és un somni que mai acaba, un esclat de colors i mossegadetes plenes de tendresa i amor.

T'estimo pell de préssec.

Comentaris

  • hola Anna[Ofensiu]
    ANEROL | 30-06-2007

    a l'anterior comentari vai estar a punt de posar què segúrament m'equivocava. Perquè no escrius? m'encantes, dolça i tendra

  • és preciós[Ofensiu]
    ANEROL | 29-06-2007 | Valoració: 10

    és el teu bebé?

  • indefinida | 08-02-2007 | Valoració: 10

    Ostres després de llegir-me aquest escrit m'he quedat mig tonta, serà perquè he recordat que jo un dia també vaig estimar una pell...
    M'ha encantat és molt dolç!


    Petons.

  • rbbarau | 30-12-2006

    que dolceta...

  • M'ha agradat molt.[Ofensiu]
    Arbequina | 30-12-2006 | Valoració: 10

    Diguem que he anat seguint el poema com un vaixellet de paper es deixa endur per les ones suaus. Però quan he arrivat a port... no he sabut interpretar bé aquesta meravellosa trevessia. O bé tinc tantes interpretacions que no les poso per vergonya: te'n faries creus.

    En fi, una forta abraçada i bona entrada d'any 2007!

    Arbequina.

  • Xiuxiuejant mots[Ofensiu]
    Unaquimera | 29-12-2006

    Hola, veïna!
    Et recordes de mi?
    Fa temps que no ens comentem, però volia passar per aquí abans de què acabés l'any per desitjar-te una bona sortida i una millor entrada!

    De pas, m'he trobat amb aquest preciós text, tendre, dolç, de textura tan especial que fa esborronar... M'agrada molt el teu estil!

    Espero que el 2007 sigui generós i ens permeti tornar a coincidir, si tu vols, és clar!

    Una abraçada com una campanada,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62845 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)