Estimada vida, de nou

Un relat de: fosca

Ets bufona i riallera, ets preciosa, afectuosa amb els que t'envolten, tot un sol i tota tendresa!

Daurada, eternament dolça, brillant i recoberta de pell de préssec.

Ets un tresor que vull cuidar amb les meves pròpies mans.
Et vull construir un palau ple de mars i muntanyes, ple de cavallers d'ulls encantadors... un palauet per la meva princesa republicana!

T'he descobert per fi, vida meva! T'havia enyorat i ara ens hem tornat a trobar. Jo no et puc prometre la felicitat ni l'amor ni la pena ni la tristor.

Jo et prometo coherència i existència "real" entre nosaltres dues.

Et prometo la veritat i la sinceritat, videta del meu cor!

Ja somric de nou, em sents? No em deixis mai més, moriria.

Comentaris

  • Quin encant que desprèn![Ofensiu]
    Unaquimera | 01-06-2006 | Valoració: 10

    Un poema preciós i eixerit! Quin encant que desprèn, la teva estimada: és alegre, és bonica i estima, dolça i lluminosa, sucosa com una fruita!
    Realment, has de cuidar amorosament aquesta troballa inigualable, aquest regal encisador que necessita llum, aire, calor, aigua, contrast!

    Però, ja que valores la sinceritat, volia recordar-te el cicle vital i apropar-te amb molt d'afecte les paraules del poeta:

    " Fonda, la vida
    farà el seu curs immutable, i el temps
    transcorrerà sense fer gens de cas
    dels desficis que ens xuclen i ens exalten.
    I també passaran els dies clars
    i tornarà la neu, tancant un cicle,
    o obrint-lo, tant se val!"

    Per tant, gaudeix d'aquest moment de goig!
    Però recorda si un dia dubtes, si penses que pot ser t'ha deixat, recorda deia que no és així, que és que aneu fent camí, perquè la vida no s'atura, i en el trajecte hi ha tombs i revoltes... i quan arribi l'estiu, hi hauran mosquits! Vigila!!

    Celebro, però, el teu moment i somric amb tu! Smuash!

    Una quimera

    Fa anys que hi visc, però no, no vaig néixer aquí... tu si?

  • avui, sí![Ofensiu]
    Capdelin | 01-06-2006 | Valoració: 10

    avui has cantat a la VIDA... no tan sols a les cares amargues de la vida, també a aquelles que somriuen i fan goig de mirar-les... avui dels teus versos ix una flamarada d'aire fresc i tot es veu d'un altre color... BRAVO!
    ptons i una abraçada.

  • Bones![Ofensiu]
    NitsdAbril | 31-05-2006

    Un cant preciós a la VIDA, així en majúscules, perquè s'ho mereix!

    Una abraçada!

    Nitsd@bril.

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62679 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)