Ai, pobre noia!

Un relat de: fosca

Pim, pam, xof!

Quina patacada! de cul a terra!

Ai quin blau al braç, ui! quina rascada al genoll!

Per què em passa això? per què sóc tan desastre?

Ai, mira! si tots es riuen de mi! em vénen ganes de plorar però seria encara més patètica la situació.

m'aixeco? sí, m'aixeco.

- hahahaha! - fa una veu greu i amb malícia.

- Té un forat al cul!

Merda! Què ara? Ploro? O ric amb ells? Ai... per què, déu meu, per què? Jo em porto bé amb la gent...

- Ets el que no hi ha, Carme! - fa una noia preciosa però esquerpa amb mi.

Em poso roja com un titot, i, inevitablement, la primera llagrimeta cau: xooof! Vinga la segona! I la tercera! Buf! Massa plors, marxo d'aquí, ni que sigui corrents!

M'agradaria tant encarar-m'hi! Dir-los-hi unes quantes de ben bones i que em respectessin! Però no puc... em sento com una formigueta al seu costat, com si no tingués voluntat de ser ni de fer res. Sí, sóc penosa. No tinc ni criteri ni personalitat ni autoestima però, entendreu que no m'agrada viure així.

Comentaris

  • Ondia![Ofensiu]
    Arbequina | 20-06-2006

    Primer que res, el minirelat esta tan ben lligat que m'he l'he llegit d'una revolada. M'ha agradat molt la manera en que mesclaves els pensaments de la pobre noia amb el que l'envoltava.
    M'he fixat que és assaig. I malgrat estar escrit en primera persona, no és autobiogràfica. Malgrat tot... llegint la biografia... he pensat que eres tu la que havia caigut. Espero que no, i sigui realment algú altre caricaturitzat, com dius.
    En fi, un relat que inclús és divertit.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • malgrat...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-06-2006 | Valoració: 10

    l'aparença innocent del relat, disfressat d'anècdota... s'hi amaga una cruel realitat: el sentit del ridícul.
    És una de les sensacions més dures que es pot sentir: a l'escola, amb els amics... que se t'enriguin públicament... hi ha qui ho soporta amb humor, però hi ha qui li fa molt de mal.
    La ridiculització segueix sent una de les tortures més esteses encara: és la guillotina fina, la martirització social...
    ptons i una abraçada.

  • Hola Anneta!!!![Ofensiu]
    cassigall blau | 16-06-2006

    Com va tot?
    Veig que segeueixes escrivint les tevas cabories amb una molt bonica pluma.

    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62687 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)