Decisions...

Un relat de: Pluja

Blanc...
Un full en blanc.
Uns remors de fons: "Les energies es poden classificar en..."
Apareix la vella pregunta, ja gastada pels viatges terminals entre les neurones:

- I a mi què m'importa?

M'ofego entre els contaminants, els nombres m'escanyen mentre les fórmules m'escupen raons abstractes.
M'ajuden a ser persona o m'estan convertint en una màquina?

Companys androides es passegen pel meu voltant. Per què no pensen més enllà dels llibres que els han imposat?

Bogeria
Sóc qui tothom es pensa que sóc?
Odi al control.
Raresa conservada com a màscara per la veritat.

Pànic davant dels folis que esperen una creu amb impaciència. Per què he d'escollir una part de la meva vida, no em puc quedar amb el tot?

Dos anys i la decisió no s'ha consolidat.
En el passat eren dues variables,
ara en són tres: nombres, lletres o notes?

Comentaris

  • Sempre seràs a temps...[Ofensiu]
    dunes | 16-05-2005 | Valoració: 9

    Aquestes pors que ara les teves paraules traspuen les devem haver viscudes uns quants... Almenys, ja et dic jo que també m'uneixo a la causa. Fa por haver d'escollir el teu futur, haver de decidir per on tiraràs una part de la teva vida sense saber què en serà de l'altra. N'hi ha que diuen que "no tot es pot controlar"... jo crec que "res es pot controlar"... Així que no pateixis, perquè per moltes decisions que et vegis obligada a prendre, això no condicionarà el teu futur tant com puguis imaginar. I per tant sempre seràs a temps per rectificar.
    Has vist tot el que has tret de mi en un instant? i només amb unes línies...
    Felicitats per saber esriure d'aquesta manera i per saber despertar sensacions en els que et llegim; és el que més m'agrada en un relat.

  • La vida és escollir: decideix ajudar-te!!![Ofensiu]
    Jeremies Bover | 19-04-2005 | Valoració: 10

    "Tan sols els peixos morts segueixen el corrent", tu fes la teva, que tot s'acabarà com tu hagis decidit.
    Tan sols hi ha petits defectes en la vida, i un és que s'ha de quedar bé amb la gent que t'envolta, ja sigui família o company, sempre s'ha de mirar per a ells, quant ningú mira per la teva felicitat.
    Sigues feliç amb tu mateixa, i el demés ja s'anirà solucionant...

  • nombres, lletres, notes...[Ofensiu]
    Capdelin | 15-04-2005 | Valoració: 10

    resultats, diagnòstics, currículums, proves, fracassos, excel-lents... posar una creueta, escollir, decidir, deixar, agafar un o altre camí... "per què quedar-me amb una part de la meva vida i no amb el tot?" qui es queda l´altra part del meu tot?
    m´he submergit amb tu... surtim a respirar... ets la millor!!!
    un petonàs de colorins... el teu soci

  • Per molt que diguin...[Ofensiu]
    pseudo | 14-04-2005 | Valoració: 10

    Hi ha portes que mai se't tancaran... De fet només es tancaran aquelles que tu dessitgis.

    Però això si!! prohibit convertir-se en un androide... recorda que aquests no saben escriure...

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70774 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges