De nou

Un relat de: Yáiza

Ahir es van trobar de nou:
els teus ulls, amb els meus;
les nostres veus,
amb les orelles de tots dos;
les nostres pells...

Si les setmanes
ho havien difuminat,
un sol instant
va refer tot el dibuix,

I ara...
ara, tinc ganes de tu.


Comentaris

  • 5è aniversari[Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Preciós i evocador[Ofensiu]
    gypsy | 18-09-2006 | Valoració: 10


    net i clar com la llum que t'il.lumina.

    petons!

    gyps

  • crees un món[Ofensiu]
    jaumesb | 18-09-2006 | Valoració: 10

    que m'agrada

    no facis cas de res, sempre hi ha qui no sap escoltar, qui no sap parlar qui no sap entrar al cel

  • Quina Falsetat!!![Ofensiu]
    Persefone1982 | 17-09-2006 | Valoració: 5

    Poema molt fluix... no m'inspira res de res, no me fa SENTIR RES, y amb això ho dic tot....

    oh!!!! molt...acertada corregint faltes, vinga corregeix ses meves... ...

    Oh!! QUINA FALSETAT

    tu saps el que és educació???? jo .. a lo millor no però no ho reivindic

    vinga vinga........ves a cercar un poema meu.......
    cerca ........

  • les ganes.....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 16-09-2006 | Valoració: 10

    .... de TROBAR-SE altre cop....

    mmmmmmm m'ha encantat i m'ha embolcallat dins seu fins arriba a sentir que jo també tenia ganes d'ell..

    petonets de vidre romput i una abraçada de cristall!!

  • A Dante[Ofensiu]

    No entenc el teu comentari. No l'entenc.
    Si fos un poema o relat de política encara, però no és un relat d'aquest i trobo que no hi ha cap motiu per dir tot el que dius en el missatge.
    Si el poema no t'agrada d'acord, però no hi ha cap motiu per dir-la feixista, i si ha hagut un altre relat seu nacionalista o alguna cosa semblant que no t'ha agrada comentes aquell poema, però no aquest.

    És igual la nota que posis, el que importa és el comentari.

    Una altra cosa que m'agradria dir-te és que aquesta és una comunitat en català, per tant, el comentari hauria d'estar en català, no vull entrar en discussions sobre si les llengües separen o uneixen, però trobo de mala educació parlar en castellà aquí.
    Molta gent que parla en castellà a Catalunya ho justifica amb les mateixes raons que tu exposes, però en realitat amaguen dins seu un gran nacionalisme espanyol que intenten negar-se a sí mateixos.

    Per últim, només dir-te que en forums, xats i altres escrits a internet escriure-ho tot en majúscula es considera cridar, i no trobo necessari haver de cridar per comentar un poema.

    Molts dels meus poemes estan escrits en moments en que no estava enamorat però que són d'amor. No crec que calgui estar enamorat per escriure poemes d'amor.

    Només això
    ------------------------
    Per a la Yáiza:
    no està tan malament com diu en Dante.
    Un retorn, potser real, potser només desitjat, però que ha resultat un molt bon poema.
    Especialment em quedo amb:

    I ara...
    ara, tinc ganes de tu.

    No t'aturis

    Juseph

  • Que bona...[Ofensiu]
    Lengar | 16-09-2006 | Valoració: 8

    la crítica a en Dante, és cert els comentaris poden criticar un relat però no d'una forma destructiva i sense sentit com fa ell...
    M'agrada la teva poesia, s'assembla a la meva, potser la teva és més refinada, però el caire i la forma de transmetre-les és semblant, una abraçada i segueix així!

  • Perestroika | 14-09-2006

    frase final.... dorms?

  • Intens i curt[Ofensiu]
    angie | 13-09-2006

    Hi poso un però (en Jeremies m'ho diu molts cops i sovint hi pequem...) : em sobra algun possessiu`i això de les orelles ho hagués substituït per oïdes, potser...

    Per la resta, el trobo potser molt curt, m'agrada molt el to, el final moltíssim i crec que la llençada a la piscina acaba com una bomba, però necessito mééééééés!

    smuaks

    angie

  • errebe | 13-09-2006 | Valoració: 10

    Crec que quan juguen els sentiments propis amb la insinuasió, es bo que sigui breu perquè així li dona força. Al menys m'agrada així, a mi.
    Felicitats!

  • Breu i directe[Ofensiu]
    foster | 13-09-2006

    Una mena d'explosió de sentiment però amb una forma controlada, com ha de ser. Com a peròs, això de les veus i les orelles...i, també, insinuar amb les pells...és massa curt per jugar, digues què de les pells, fes-nos-ho viure...el poema, tot ell, és ja una insinuació, i aquests punts suspensius em semblen massa simples.
    I potser una tercera estrofa abans de la cloenda, alguna matís més d'aquest dibiux recuperat...(això vol dir que la intensitat hi és i que m'ha agradat de tan net).

    guapaaaa!

    foster

  • Breu i directe...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 13-09-2006 | Valoració: 10

    com a mi m'agrada, en poques paraules es pot dir tantes coses. Tu descrius de manera concisa i clara el que passa de vegades, quan vols oblidar però, el destí no et deixa. Llavors el simple retrobament d'una mirada pot remoure tot un món interior de sentiments, reflexat en uns mots com aquests:

    I ara...
    ara, tinc ganes de tu.

    Molt bonic. 1abraçada. ESPIRAL.

Valoració mitja: 8.88

l´Autor

Foto de perfil de Yáiza

Yáiza

23 Relats

171 Comentaris

43644 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Em dic Yáiza i vaig néixer a Barcelona la tardor del 89.

Què hi faig aquí? Doncs...

Vaig arribar quan un amic (també relataire, clar) em va demanar comentaris.

I jo també vaig publicar.

I comentar.

I vaig entrar al fòrum.

I un dia vaig gosar fer el repte.

I el vaig guanyar.

I vaig seguir escrivint.

I vaig anar a una trobada (Girona).

I ara ja no puc fugir, ara ja mai podré oblidar tot el temps que he estat aquí...

Ara, us agradi o no, formeu part de la meva vida.

Gràcies!

Gràcies pels comentaris, gràcies per tots els moments al fòrum (sobretot l'oasi), gràcies per totes les trobades, per totes les bromes i per tot allò que he après amb vosaltres.

I que duri molt temps més!!!



Setembre 2oo6


******************************





yaizeta.89(arroba)gmail.com

http://coses-delavida.blogspot.com




I sí! Jo també accepto comentaris crítics i constructius!