Però t'enyoro

Un relat de: Yáiza

Et vaig fer fora
de la meva vida,
del meu cor,
del meu cap.

Però t'enyoro.

Ja no vull
els teus petons;
ni paraules boniques
que em facin enrogir.

Però t'enyoro,
i voldria parlar amb tu.

No busco el teu amor,
ni recuperar allò
que mai no va existir.
Ja no cerco els teus ulls
enmig de la foscor...

Però t'enyoro,
i voldria parlar amb tu
i saber-te a prop.

Comentaris

  • T'enyoro pero marxa...[Ofensiu]
    Nyanga | 25-07-2009

    No vull res de tu....però et vull a tu,
    Contradiccions que ens rosseguen el cor a cada minut.
    M'ha agradat molt com has expressat aquest sentiment!
    Felicitats!!

  • MOltes felicitats![Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • ) Encara que ja no et vulgui, t'enyoro ([Ofensiu]
    kispar fidu | 24-12-2006

    eis bones Yáiza! com va això? com es presenten les festes nadalenques?

    Recordo haver llegit aquest escrit anteriorment, tot i que no sé ben bé perquè no hi deuria deixar cap rastre...! potser anava mooolt justa de temps!

    jejeje, però ara que hi tornem a caure... no marxarem sense deixar emprenta! ;)

    Ja he vist a la intro que ja no l'enyores... però, de totes maneres, referent a quan el vas escriure; sí, és cert, després de que una persona ens captivi no és tan fàcil oblidar-nos-en... no resulta tan senzill desfer-te de la seva imatge ni de la obsessió que et provoca... i tot i que pensem que ja no volem pensar-hi constantment, seguim enyorant-les a tota hora...

    aix...

    eis, merci pel teu comentari al meu primer intent de relat eròtic! jejeje, i estic moolt d'acord amb tu, vaig abusar un xic d'aquelles paraules...! de fet, mentre l'escrivia vaig adonar-me'n; però tampoc me'n venien gaires més a la ment... i no vaig parar-m'hi a buscar-ne...! però ho tindré en compte per a una futura vegada! jejeje!

    Gràcies!

    ens veiem entre lletres!

    Bones Festes!

    Gemm@

  • És bonic...[Ofensiu]
    Bufanuvols | 11-12-2006

    però sempre tothom està enyorant. No ho entenc. La poesia està molt bé, amb bons efectes fonètics (dient açò pareixo un erudit, però no ho sóc) i m'agrada la disposició de versos.
    Tres somriures.
    Adéu!

    Bufanuvols

  • uououo M'encanta!![Ofensiu]
    Noia de vidre | 26-11-2006 | Valoració: 10

    enyoro.... abans de tot!
    Bufff transmets molt, acaricies les paraules i suament enamores....

    molts petonets!!

  • Ostres, molt bonic![Ofensiu]
    diesi | 18-11-2006

    Hola, Yáiza! M'ha agradat molt que m'hagis comentat, perquè així t'he descobert. Aquest poema és el primer que llegeixo de tu, i m'ha agradat molt. Descrius molt bé com et sents. A vegades costa molt oblidar, encara que saps que és el millor... Bé, ànims, i et seguiré llegint, ja parlarem per messenger, també.

    1 ptó:

    b#NaT#b

  • Pel meu gust...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 17-11-2006 | Valoració: 9

    ... has descrit de forma magnífica aquell sentiment que queda quan estimes de debó i saps que el temps de l'amor ja ha passat, però enyores la persona. Encara no havia llegit rés de tu, però ho seguiré fent perquè m'agrada com escrius.
    Una abraçada

  • M'ha agradat molt[Ofensiu]
    jOaneTa | 17-11-2006 | Valoració: 10

    Precios! Aquesta sensació de enyorar algú però sense ganes de repetir experiències com els petons i les paraules boniques. Jo ho he viscut i la forma en que ho escrius ho reflecteix molt bé.
    Un petó.

    jOaneTa

  • Moltes felicitats![Ofensiu]
    ROSASP | 17-11-2006

    El poema llisca amb una dolça melangia, molt suaument, sense estridències.
    Quantes vegades amb la senzillesa d'un tacte, d'una olor, d'un gest, ens venen al cap imatges de moments ja viscuts, que ens omplen d'enyorança.
    Tot resta en un indret indefinit, a mig camí entre el cor i la memòria, on els sentiments belluguen les seves ales transparents i aixequen el vol.

    Feliç aniversari Yáiza! Molts petons i unes quantes estirades d'orelles!

    Per cert, ja fa dies que vaig llegir el llibre que em va tocar el dia 11 de setembre: "La sang freda". Em va enganxar des del primer moment i em va fer pensar força.
    Crec de debó que no podem fugir de nosaltres mateixos, perquè anem on anem sempre ens acabarem retrobant amb els nostres propis monstres. I tard o d'hora cal mirar-los als ulls i enfrontar-s'hi.
    Penso que l'autor aconsegueix fer una dissecció de tot allò que engendra la guerra dins de l'ésser humà i n'extreu l'essència.
    En fi, que volia dir-te que serà dels llibres que recordi...

    Molts petons!

  • Yàiza....[Ofensiu]
    Màndalf | 17-11-2006


    Que enyoris molt moments dolços...

    voldrà dir que els hauràs viscut...

    i reeepeeetiiim....

    Photobucket - Video and Image Hosting

  • l'amor[Ofensiu]
    jaumesb | 31-10-2006 | Valoració: 10

    té la seva força

  • hola!!!!!!![Ofensiu]
    Martasolmoix | 25-10-2006 | Valoració: 8

    holaaaaaa

    m'ha agradat!!!! M'agrada molt com escrius!!! m'he estat mirant els teus escrits i m'agraden molt!!!

    sobretot explikes en sinceritat i... no se k m'ha agradat mol!!!! molts petonets!

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de Yáiza

Yáiza

23 Relats

171 Comentaris

43481 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Em dic Yáiza i vaig néixer a Barcelona la tardor del 89.

Què hi faig aquí? Doncs...

Vaig arribar quan un amic (també relataire, clar) em va demanar comentaris.

I jo també vaig publicar.

I comentar.

I vaig entrar al fòrum.

I un dia vaig gosar fer el repte.

I el vaig guanyar.

I vaig seguir escrivint.

I vaig anar a una trobada (Girona).

I ara ja no puc fugir, ara ja mai podré oblidar tot el temps que he estat aquí...

Ara, us agradi o no, formeu part de la meva vida.

Gràcies!

Gràcies pels comentaris, gràcies per tots els moments al fòrum (sobretot l'oasi), gràcies per totes les trobades, per totes les bromes i per tot allò que he après amb vosaltres.

I que duri molt temps més!!!



Setembre 2oo6


******************************





yaizeta.89(arroba)gmail.com

http://coses-delavida.blogspot.com




I sí! Jo també accepto comentaris crítics i constructius!