DARRERS DIES

Un relat de: jomagi


Entre l’insuportable calor del mes d’agost i la marabunta turística inundant-t’ho tot, no n’hi ha prou per dissimular els mals auguris que suren en l’ambient. Hi ha por, molta por. Fa uns quinze dies que ja es dona per fet...

Tot i que se’n parla, molta gent no vol fer-se’n càrrec de la gravetat de la situació i aparentment molts van fent com si res; la majoria amb una total indiferència, altres preocupats pel que s’atansa i la resta donant a entendre que no passarà res de res...

Així i tot, cada vegada es veuen més rostres circumspectes i atemorits per tot arreu; és com si aquella maleïda Covid-19 tornés i no ens imaginéssim la que ara ens ve al damunt...

Serà potser l’Apocalipsi de la destrucció i la mort o senzillament serà una més de les moltes que hi ha...


...COMENÇA LA DARRERA GUERRA MUNDIAL

Comentaris

  • reflexió [Ofensiu]
    Nua Dedins | 12-08-2024 | Valoració: 10

    Un escrit que no et deixa indiferent. Però com ens comparteix en 'llpages', encara amb més raó aquest text il·lumina el camí i ens fa apreciar aquest regal tan meravellós que tenim a les nostres mans. Viure-la amb tots els sentits!

    Bon agost i a seguir escrivint. Ens anem llegint!

  • El "potser" que salva[Ofensiu]
    llpages | 08-08-2024

    Futur funest el que ens pintes, jomagi... Ara bé, hi podem fer alguna cosa? Si es tracta de virus virulents, ja tenim el precedent de les vacunes que van salvar vides, per tant potser hi ha sortida, no cal amoinar-s'hi gaire. I si no hi podem fer res? Aleshores tampoc cal donar-hi més voltes, estigueu tranquils que qualsevol reacció serà debades. En ambdós casos, jo no m'hi capficaria gaire. Gràcies per fer possible aquesta reflexió que m'ha menat a la pau interior!