Col•leccionisme sense límits

Un relat de: Magda Garcia
La millor manera de canalitzar la meva vocació, la veritat sigui dita, no sabria dir-te quina hauria estat. Em semblava normal, ja de ben petit, col•leccionar segells i mata-segells. Després van ser les bales -caniques els hi dèiem-, les baldufes i els cotxes de joguina. Quan vaig arribar a la majoria d'edat vam haver de mudar-nos a una planta baixa perquè els veïns temien que s'enfonsés el pis quan vaig passar a col•leccionar rajoles. I ara que la casa dels meus pares està totalment empedrada crec que m’emanciparé d’ells. Ja tinc quaranta anys llargs i necessito canviar d'aires per començar com més aviat millor la meva col·lecció de tractors. Em sembla important donar curs als meus anhels. No trobes?

Comentaris

  • Agraïment als comentaris[Ofensiu]
    Magda Garcia | 13-09-2021

    Me n'alegro que us hagi resultat divertit! Gràcies! Cordialment.

  • Col.leccionant rajoles...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-09-2021 | Valoració: 10


    Un relat que m'ha fet riure's. Vaja, t'has passat la vida col.leccionant, i al final ja feies "rajoles", perquè no et quedava més remei. Molt entretingut...
    Saluts

  • Divertit[Ofensiu]
    Sergio Solá | 12-09-2021 | Valoració: 6

    Ay aquests afanys...

l´Autor

Foto de perfil de Magda  Garcia

Magda Garcia

148 Relats

495 Comentaris

39804 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Vaig néixer i visc actualment a Rubí (Vallès Occidental). Treballo a l'administració pública catalana. He residit a França (Paris, Toulouse) i al Canadà (Vancouver, Montréal). M'agrada escriure per transmetre sensacions creant personatges que mereixen volar per sí mateixos.

He guanyat el primer premi de microrelats de Sant Jordi del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya dos anys consecutius (abril 2023 i 2024) per votació popular del personal de l'administració.

També he obtingut el 1er Premi de Narrativa del Patronat de l'Ermita dels Sants Metges Sant Damià i Sant Cosme de Sarral (Conca de Barberà) dos anys consecutius (2022 i 2023).

Tinc un parell de contes publicats en llibres digitals a l'Argentina, un relat penjat al blog guimera.info i he estat finalista de diferents concursos.