Cartes (La última carta)

Un relat de: Bosom

Apreciat company,

Sense entrar en més detalls o preguntes, que així sigui.

Gràcies.




Vincent Lafoix


Comentaris

  • Seguit de cartes[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 16-08-2008 | Valoració: 10


    M'han agradat mol els teus seguits de cartes. S'ha de tenir molta imaginació i inspiració per fer-ho.

    Et felicito per haver-ho aconseguit i et dono les gràcies per totes aquestes cartes escrites.

    Salutacions.
    ullsblaus1

l´Autor

Bosom

17 Relats

20 Comentaris

22675 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Biografia:
L'història sempre m'ha interessat, especialment tots aquells fragments més oblidats encara que, en molts casos, massificats. Tot allò que en algún moment fou repudiat, exterminat o increpat, ha soscitat la meva curiositat. Perquè s'han creat tants forats negres al llarg de l'hitòria de la cultura, la religió, la societat? Només tinc una frustació, haver estudiat història i donar-me compte que he aprés més llegint i investigant pel meu compte, que anat a classes i escoltant versions incongluents de molts professors.
Us animo a tots a no creure tot el que us ensenyin, perqué a vegades s'obliden d'informar-nos de que, per exemple, un personatge com Pere I el Catòlic, potser tenia tan de catòlic com jo de granota, us heu preguntat mai perqué i on va morir?