Canvi d'aigües

Un relat de: touchyourbottom
El metge li aconsellà -quasi obligà- un canvi d'aigües. Ella, mentalment, va fer-li botifarra (vegana), amb gens d'espontània immaduresa. Un canvi d'aigües! Qui li pagaria l'estada en un balneari? Qui li financiaria unes vacances a les fonts curatives de...?Aquell professional de la salut, a més, només teclejant l'informe, ni se la mirava, humanitat força zero. Defecacions excessives o quasi absents? Doncs un canvi d'aigües, senyora. Almenys no li receptà medicaments costosos i sovint desguaridors de farmàfia. Rigué interiorment, tant, que es posà a plorar davant d'aquell home qui, sorprès, deixà esclatar un gas que feia massa que contenia víctima d'inflors abdominals.

-A vostè li cal un canvi d'aigües!-explotà la Cel.

El metge no entengué la ironia. Calia acabar la fitxa i despatxar aquella usuària de Salut P. Sima.

La Cel canvià d'aigües: de llàgrimes a pixar-se de riure.



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

84366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).