Autoretrat

Un relat de: teresa serramià i samsó

Sóc bosc poblat d'ocells i nius
que ja no canten. Sóc paraula
esmicolada en lletres-seda
que, feta estel, m'enlairo ingènua
per la platja sense ones ni gavines
on, a grapats, el vent s'endú la sorra
d'aquest rellotge que em conté.

Comentaris

  • En els teus poemes [Ofensiu]
    Frida/Núria | 26-04-2007

    hi veig en poques paraules tot. Intens, fort, clar.

  • El mar es així[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 18-04-2007 | Valoració: 10

    Gràcies Teresa, estic molt contenta que m'hagis incorporat a la vostra revista literària, en el quadre directiu, no se si ho dic bé, però te llegit i no se si m'equivoco dons la veritat es que la informació m'ha anat molt escassa, de totes maneres gràcies a tots i felicito el que hagi triat aquest treball meu "El mar es així" i així soc sempre la mateixa, volen ensenyar com es el mar.
    Per cert, em podries el teu correu electrònic? gràcies.
    Una bona abraçada, Maria Pilar.

  • mirall[Ofensiu]
    manel | 01-04-2007

    Em sembla que més d'un d'aquesta casa t'admira sincerament (és el meu cas). Aquesta manera tan lúcida, brillant, enginyosa i magnètica que tens de crear imatges tan poderoses amb tan poques paraules és francament prodigiosa.
    I això que tens una manera de fer, un esquema, del que no et mous passa, és veritat, però lluny de semblar repetitiu, és capaç de sorprendre't cada vegada que hi tornes, i és que l'interior és riquíssim.

    Uns petons estimada teresa!
    manel

  • Hola, Teresa.[Ofensiu]
    brumari | 29-03-2007

    Un dels miracles de la poesia: verbalitzar els sentiments més depressius convertint-los en obra d'art.

    Quins versos més macos, Teresa!

    Una abraçada.

  • Avui t'he descobert[Ofensiu]
    Gritella | 28-03-2007 | Valoració: 10

    I no he pogut passar de llarg sense fer-te un comentari.

    El temps ja vola amb una única direcció i cal veure-ho clarament per ser concients que els ocells SI canten i molt bé i d'això es tracta , de gaudir del seu cant entra altres moltissimes coses.

    Aquest rellotge que et conte és el mateix que ens conte a tots.

    Una abraçada molt gran per acaronar tot el que representes en aquest poema.

  • Teresa...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 23-03-2007 | Valoració: 10

    tornes a deixar-me, un cop més, sense paraules. Dubto, sincerament, que sigui possible expresar tant com hi dius en cada poema fent servir tant poques paraules i que al mateix temps siguin tant escaients.
    T'envio la meva admiració alhora que et dono les gràcies per permetre'm gaudir d'aquestes "petites" i tant grans obres d'art.
    Una abraçada ben afectuosa

  • Genial[Ofensiu]
    Naiade | 23-03-2007 | Valoració: 10


    He sentit a parlar molt de tu, però encara no t'havia llegit. Avui t'he conegut a traves del "Autoretrat" i ara sé perquè t'estimen i valoren tant. M'ha agradat molt la teva poesia, s'hi reflexa un tarannà sensible, romàntic i sincer. Dius tan em tan poques paraules.
    T'aniré llegint.

    Una abraçada de Naiade

  • l'home d'arena | 22-03-2007

    jo, però, et veig generosa, plena de dons, sàvia, amiga... i m'empasse cada glop que ens deixes amb reverència.
    Si de cas se't buida la clepsidra, xiula, i l'ompliré de besos, i seré ocell, i faré nius, i seré ona...
    Un bes, i mil, preciosa.

  • Descobrint la poesia[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 22-03-2007 | Valoració: 10

    Teresa, llegint estic descobrint la poesia, aquesta es molt bona. Tot això que poses dels boscos poblats d'ocells, ni jo mateixa ho posaria, els ocells ja mi van bé. M'ho e llegit tres vegades i després de tot això, al final penses que t'agrada molt.
    Dono molt valor de com tu fas.
    Una abraçada molt forta Teresa.

  • aquest poema diu molt de tu...[Ofensiu]
    ROSASP | 22-03-2007

    Estimada Teresa!
    Des que vaig descobrir la web de relats crec que he llegit tots els poemes que hi has anat penjant, i voldria dir-te amb la mà al cor que cada cop són millors. Tens el do d'arribar amb paraules-seda, amb paraules-fletxa i deixar-nos formar part del batec d'aquests mots als que saps donar vida contínuament.
    Aquest poema té la serenitat de qui toca de peus a terra, el coratge de qui es permet mirar sense por de sentir i la força de qui bat les ales per a poder tocar els somnis amb les puntetes del dits.

    Que tinguis un feliç aniversari!
    T'envio un cabàs de petons!

  • Ets..[Ofensiu]
    diesi | 19-03-2007 | Valoració: 10

    Genial... cada relat teu que llegeixo em sorprèn més. Felicitats, Teresa!

    1petó!

    b#NaT#b

  • ginebre | 19-03-2007

    poemes com càpsules, teresa. Glups! Me l'empasso tot de cop, en un glop.
    Cada vegada més concentrada, més sintètica. No hi sobra cap mot en aquest remei!
    Hi ha un buit, ja no hi ha ni nius ni ocells i el vent s'emporta la sorra del teu rellotge. Oh! estic tant admirada!
    Ets clarivident! Dius en un no res, tot allò tant difícil i complicat!
    Gràcies i una abraçada.
    ginebre

  • Tota tu.....[Ofensiu]
    MarBlava | 19-03-2007 | Valoració: 10

    ets cançó i poesia.
    M'alegro de tornar-te a llegir, feia dies que no et trobava per aquí.
    Els teus breus poemes em fan reflexionar molt, tenen sempre un missatge ocult.
    Gràcies per aquests petits regals i pels teus comenatris tan dolços.
    Una abraçada!

  • ostres![Ofensiu]
    gypsy | 19-03-2007 | Valoració: 10

    una altra de les joies que ens deixes, Teresa.
    Tens el do de la concentració versus dilució.
    Tu ets clara proclama del "menys és més".

    petons!

    gypsy

  • ets poesia[Ofensiu]
    jaumesb | 19-03-2007 | Valoració: 10

    i ens arribes

Valoració mitja: 10