Aquest relat és L'HÒSTIA!Llegeix, llegeix, llegeix!!!

Un relat de: amelieXIII

Aquest relat només és un experiment...Vull comprovar, bé estic comprovant que nosaltres els humans sóm vençuts per la intriga...
que nosaltres, pobres de nosaltres, ens movem per aparences...
Un títol, és una aparença...i tu, estimat lector m'estàs llegint...
És a dir que jo he comprovat amb els meus propis ulls que ens movem per primeres impresions i tu has comprovat que les aparences enganyen...


I ara que fem?

Comentaris

  • una miqueta de per favor...[Ofensiu]
    amelieXIII | 15-01-2007

    Ai, ai, ai...
    Això s'està convertint en una guerra de comentaris entre els lecors que em comença a decepcionar...m'agrada la crítica, no el judici.
    hi ha un relat, i no és per fer-me propaganda , que es diu "paraules letals" doncs bé, llegiu-lo si teniu temps i comprendreu que a vegades les pàraules fereixen.
    Si no teniu res millor a dir (sigui bo o dolent), amb un argument i respectant sempre les meves lletres, us demano, que no feu comentaris inútils sobre elles.
    M'agraden els debats, i m'agrada provocar-los, pero crec que els meus pensaments no estàn fets per l'absurd. No es tracta de dir la teva opinió a l'ababalà. Crec, i potser m'equivoco que es tracta de fer comentaris constructius i no de dir simplement si és una merda o si és una caña.
    Agradi o no agradi, aquest és el meu relat i demano una mica de respecte a l'hora de fer els comentaris. gracies.

  • He picat...[Ofensiu]
    AiDuS | 15-01-2007 | Valoració: 5

    He vist el títol i he entrat a llegir el relat primer que altres... Bona trampa!
    Està bé! ;)

  • Emmmm[Ofensiu]
    AnNna | 15-01-2007

    saps què passa?
    que com aquest, n'hi ha molts, ja...
    i perd qualsevol gràcia...

  • Que capullos que sou!!!!![Ofensiu]
    XaviM | 15-01-2007

    Es un relat de puta mare

  • Però què us passa?[Ofensiu]
    gypsy | 13-01-2007

    no teniu sentit del humor?
    a mi m'ha encantat i de fet m'esperava quelcom així.
    És una "boutade", un divertimentto, no?

    petonets

  • Ei tu![Ofensiu]
    Bufanuvols | 12-01-2007

    Hòstia, sí que és l'hòstia! Sàpiques que el meu no valorat signigica un zero, val? Però de bon rotllo, com deia aquell. Ei, que m'has fet reflexionar; ara ja sé que no sóc l'únic gilipollas del món: n'hi ha 17 més que han comentat el teu merda relat! (és conya, m'ha fet gràcia). Enfada't amb mi!!!! Si temps n'hi ha "presto y donoso", seguiré llegint-te. Llegix, llegix, llegix!!!

  • Gracies per reaccionar.[Ofensiu]
    amelieXIII | 12-01-2007 | Valoració: 1

    Hola, després de mols comentaris, he pogut classificar (segons el meu parer) tres tipus de reaccions:
    - Les bones, les quals m'agraden perquè era el propòsit d'aquest relat (robar-vos un somriure)
    - Les no tan bones, per el xasco de la situació, però que al final han acabat somrient.
    - i les que diuen que el meu relat és una xorrada, els que han decidit castigar-me amb un 1... Doncs bé deixeu que us digui a aquests últims dues coses:
    1. Que no heu entès l'esència del relat, perquè si ho haguéssiu fet, no estarieu decebuts.
    2. Que un 1, no és pas un càstig, caure's d'un tercer pis, és un càstig.
    I per demostrar-ho....Jo també em posaré un 1!
    En fi, gracies per llegir-me, i gràcies per reaccionar!

  • Un títol és un reclam, no una aparença[Ofensiu]
    pivotatomic | 12-01-2007 | Valoració: 1

    El seu objectiu és doble:

    1) cridar l'atenció del lector

    2) guardar relació amb el relat (estreta, molt estreta) i no defraudar al lector.

    En el teu cas, sols aconseguiexes el primer dels objectius

    Tenint en compte això i que el relat és, diguem-ne, inexistent, jo també et valoro amb un 1. Coincidiràs amb mi en que el relat no es mereix més. no?

    Són els riscs que es corre quan atraus l'tenció del lector i llavors no està a l'alçada de les circumstàncies...

    Però de bon rotllo, eh?

  • Vinga que no és per tant.....[Ofensiu]

    I tant que hem caigut molts.... no estem per llegir, llegir i llegir???? I si el titol és suggerent, que vols, noia, els que ens agrada la lectura sempre volem trobar relats que ens motivin.... Ara, clar, això no és vendre. Aqui estem pagant un preu que ja haviem decidit pagar. Vendre seria fer-nos pagar alguna cosa que no haviem encara decidit, com comprar un producte inutil pel color, la foto de la nena/nen guaperes que l'acompanya o simplement, per la fama que té.... Bé, res, que em sembla era un experiment amb trampa. Al manco, jo he caigut amb tota la consciència de que hi havia alguna trampa amagada.

    Ale, segueix escrivint, pensant i reflexionant...sempre és molt millor trobar una persona que escriu i llegeix que no una que mira la tele....I també m'agrada gaudir dels cors i dels pensaments.

    Jordi

  • et puntuo amb un 1 com a premi[Ofensiu]
    lluisba | 06-12-2006 | Valoració: 1

    I espero que no t'ho prenguis malament. Què en seria, del món, sense els descontents, els okupes o els antiglobalitzadors?
    És divertit comprovar en carn pròpia l'eficàcia dels recursos del marqueting, però això no vol dir que tan sols provoquin adhesions.
    Qualsevol producte que es publiciti, ja sigui un conte o un rentavaixelles futurista, ha de tenir un cert valor en el contingut. Ni que sigui mínim.
    Per això mateix he decidit entrar en el teu joc, i a canvi puntuar-te amb un 1 pelat, que et faci baixar la cotització. Espero -sincerament- que ho trobis divertit i educatiu.

  • Valdries per fer màrketing...[Ofensiu]
    Laiesken | 06-12-2006

    He tardat 5 minuts en decidir-me a veure qui ha utilitzat semblant recurs molt apropiat xl marketing x fer augmentar el seu numero de lectures i comentaris... xDxDxD. Son els screts de la cultura de mases i la psicologia humana... xq en els supermercats els carros mai van en linia recta i la musica de fons sempre es lenta i melosa? I xq els anuncis de televisio son d'una manera o una altra?
    El ke dik: cultura de masses...

    De lengranatge mundial, a nosaltres ens toka fer el paper de makines consumidores...

    Sir Darkest

  • diesi | 05-12-2006 | Valoració: 10

    Un altre relat amb trampa... molt bo!

    b#NaT#b

  • jo he rigut[Ofensiu]
    gypsy | 05-12-2006

    que amb aquest títol és el que esperava.
    jeje.
    Si hagués sigut de terror, se m'hauria posat cara de pòker, jajajaja.

    Sí, som uns tafaners irremeiables.

    petons!!

    gyps

  • Podem fer coses diverses[Ofensiu]
    Frèdia | 05-12-2006

    Per exemple, et puc convidar a llegir algun dels meus relats que també són l'hòstia, encara que una mica més llargs i potser no tan enginyosos...
    Sens dubte un bon experiment que indica una ment àgil i provocadora. Enhorabona!

  • Vaja...[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 05-12-2006

    Mogut per un inexorable i estrany sentiment de curiositat he entrat a la teva pàgina (amelieXIII) i des d'aquí, la meva curiositat ha augmentat encara més i he clickat en aquest relat, que sí, realment és l'HÒSTIA!

    I ara què fem? Doncs jo et proposo que ens facis quedar amb un altre pam de nassos amb d'altres relats, però aquest cop sense experiments, perquè sense dubte, n'ets ben capaç tu!

    Enhorabona per l'experiment!

  • Fem el que vulguis![Ofensiu]
    Arbequina | 15-07-2006

    Jo, per exemple, m'he passat a llegir un relat d'amelieXIII (d'autors a l'atzar) i com aquest relat és una patxanga, vaig a llegir-te'n un altre.

    Fins ara.

    Arbequina.

    PD: El teu experiment no deixa d'estar bé. Però esta clar que la gent es guia per les aparences, és la manera que tenim d'aproximar-nos a la realitat. I no només nosaltres, els animals, per exemple els ocells, també es posen cridaners per aparellar-se i etc. En fi, els sentits ens diuen què sembla la realitat, no lo que és... M'estic rallant una miqueta, així que et vaig a llegir abans que m'envali. Fins ara.

  • Jordi Domènech i Montané | 11-07-2006 | Valoració: 9

    Només per aconseguir l'objectiu de cridar-me l'atenció ja es mereix el deu... pero també perque algú que escrigui aixó sense que li paguin per ser publicista vol dir que pensa les coses, el perque de les coses...

  • acabes...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-07-2006 | Valoració: 10

    de definir l'essència de la comunicació humana, l'essència de la publicitat = vendre, com sigui.
    RECLAMS! per ells es mou la bellesa, el comerc, l'amor, els diners, el turisme, les lletres... el món!
    I no ens importa comprovar que no n'hi havia per tant, perquè ja portem l'ham clavat en el desig, en la pupil-la... i mai escarmentarem: hem nascut per ser seduïts una i altra vegada...
    I ara... què farem?
    Bestial!!! Original! felicitats, cristina. Tens una forma d'escriure gens verda!!! ( per cert: què és ... l'ortografia? je je... ho he llegit a la teva bio...)

  • jajjaja[Ofensiu]
    RêD WiTCh | 11-07-2006

    molt bo ;-) m'has enganxat... sí, sí... ens movem per les primeres impresions i... no tot és el que sembla...
    ens llegim!

  • CarleTa | 11-07-2006

    tens tota la raó..!!
    ndavan, saluuut!! muuuaas!

  • Ara..[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 10-07-2006 | Valoració: 10

    et dono la raó...
    perque, si, ens movem per si fa bona pinta...
    A un concert, hi anem si els nom ens atrau o si ens diuen que fa bona pinta...
    D'un plat...o de postres, agafem el pastís que comenci per...mousse..o...garlet...:)sempre el millor....si a dins el pastis ens posem gat mort...i...no ens ho diuen avans....direm que era bó...

    Doncs si, és l'hostia...ETS L'HOSTIA...cuida't....
    un petó i una abraçada forta....ens llegim!

Valoració mitja: 6.57

l´Autor

Foto de perfil de amelieXIII

amelieXIII

22 Relats

64 Comentaris

24094 Lectures

Valoració de l'autor: 8.79

Biografia:
Hola a tothom!
em dic Cristina i sóc de Barcelona,
m encanta escriure, però tot just he començat i la ortografia encara la tinc molt verda!
Tinc 24 anys i m encanta pensar i reflexionar sobre les coses més petites que fan que la vida sigui tan gran...
Espero que difruteu del meu cor, igual que disfrutaré jo del vostre!