Oblit dins d'un somni

Un relat de: amelieXIII

La llum em fa mal, les cames em pesen, m'aixeco pel matí i em falta alguna cosa...
Què m'hauré deixat dins del somni?
El dia és un somriure constant i la nit una conversa amb la lluna, cada paraula un poema, cada nota una cançó...
Et veig i tremolo, no et veig i tremolo...
t'ansio, t'anyoro..
t'acaricio, et miro, t'observo, escolto el que em dius, m'agrada el teu to...m agrada que em parlis a l oida...
El pit se'm fa petit i el cor és a punt de fer-me'l esclatar...em costa respirar...
Els teus llavis mullen els meus i l'aire es torna menys pesat;
Puc tornar a encendre el llum i ja no em falta res..
Estic tranquila, em relaxo i una llàgima en forma d amor rellisca pel meu rostre tot descrivint la sensació quasi indescriptible que acabo de tenir...

Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    Arbequina | 02-01-2007 | Valoració: 10

    Original i bell, amb metàfores molt ben aconseguides!
    Els teus relats són especials i m'encanten!
    Aquest somni, entre la realitat i la irrealitat, aquest ser conscient i no ser-ho, la manera com has descrit la nit i el dia, l'amor... realment atractiu, diferent.
    Aportes!

    En fi, una abraçada i feliç 2007, que et dugui inspiració per tornar a publicar!

    Arbequina.

  • bonic instant, aturat en el temps[Ofensiu]
    gypsy | 30-06-2006 | Valoració: 10


    fotografia d'aquest moment.
    Fas senzill poder-ho sentir.

    gypsy

    PD: bonic nick tb.

l´Autor

Foto de perfil de amelieXIII

amelieXIII

22 Relats

64 Comentaris

24095 Lectures

Valoració de l'autor: 8.79

Biografia:
Hola a tothom!
em dic Cristina i sóc de Barcelona,
m encanta escriure, però tot just he començat i la ortografia encara la tinc molt verda!
Tinc 24 anys i m encanta pensar i reflexionar sobre les coses més petites que fan que la vida sigui tan gran...
Espero que difruteu del meu cor, igual que disfrutaré jo del vostre!