Aquell que portes a dins.

Un relat de: magalo

No sé en quin moment va deixar de ser-hi. El petit que omplia els meus dies i el meu tot. El que corria cap a mi pel passadís de casa els avis quan jo sortia a treballar. Aquell que enganxat a les meves cames, plorava suplicant que no marxés. El que em trencava el cor al deixar-lo. Hauria volgut deixar l’empresa i no a ell. Però el cap posava seny i el cor es resignava.
No sé quan va ser que aquest jove d’ara, rebel, autosuficient i esquerp es va empassar al d’abans. Ara que l’empresa fa un any que va tancar, penso en el poc que van servir aquelles separacions que tant ens afligien. Ara que tindríem tot el temps per estar junts. Ara que jo hi sóc, no hi és ell, i miro de trobar-lo en tu i poder-lo abraçar, i poder-te abraçar. Però tu et poses en mig i m’apartes i no em vols com em volia ell. No et cal que t’acaroni, ni et calen petons com a ell.

Si pots parlar amb ell, digues-li lo molt que noto la seva absència; que enyoro aquella seva necessitat de mi, com quan acotxant-lo al anar a dormir, em demanava que li posés un petó a la ma i tancant-la ben fort s’adormia.

Si te’l trobes dins teu, digues-li que us estimo a tots dos i que surti algun dia perquè t’ensenyi com es fa per deixar-se estimar.

Comentaris

  • Ple de nostàlgia[Ofensiu]
    elenam | 14-11-2012 | Valoració: 10


    Relat en el que jo m'he sentit plenament identificada, doncs tinc una filla adolescent i ara sento que de vegades mira cap una altra banda, malgrat tot jo si que vaig poder gaudir de molt moments quan era petita i recordo les seves manetes i tots els petits grans moments que deixen petjada , tot i amb això penso que l'amor entre mare i fill queda gravat dintre nostre i cal viure'l dia a dia.

    Felicitats pel relat i una forta abraçada!

  • Tornara.[Ofensiu]
    Annalls | 01-11-2012 | Valoració: 10

    Tornara, un cop passat l'estret camí de l'adolescència. No seran igual les formes d'afecte però tornara convertit en home. Per ara fes-li saber que hi ets, sense agobiar-lo.
    Aquests ulls blaus , aquesta mirada...es curiós no et conec però quan s'ha obert la foto, he tingut com un ensurt, em recordes algú que encara mandreja dins la memoria.
    Escolta tu i la bloodymary, sous bessones o la mateixa persona. O la tècnica us a creuat e el meu ordinador?
    ANna

  • Per això..[Ofensiu]
    missatger | 16-09-2012 | Valoració: 10

    Cada dia quan sóc a treballar penso en el temps que estic perdent per disfrutar de la meva nena, tot el que fa i que jo no puc veure. És ben trist, per això aprofito ara que encara em deixa, per abraçar-la i fer-li tants petons com puc perquè em temo que això que tan bé descrius ens passarà a tots.
    Una abraçada!

  • Tornar a ser nens.[Ofensiu]
    Cris Pradillo | 20-05-2012

    Com a filla he de dir que amb els anys ens oblidam de ser nens, d'aquella innocència i aquella tendresa de quan érem petits. És bo recordar-ho, recordar el plaer que aporta donar afecte sense necessitat d'un motiu. M'agrada molt el teu relat!

  • Per recordar[Ofensiu]
    jos monts | 27-04-2012

    Un relat melancòlic, m’ha agradat.

  • Amor de mare...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 23-04-2012 | Valoració: 10


    Expliques amb pels i senyals el sofriment d'una mare.

    Està molt bé, és molt trist però té moments molt dolços.

    Per res del món voldria que fos biogràfic!!!

    Una abraçada i bona diada de Sant Jordi.

    Gemma

  • sacsegen els teus mots magalo...[Ofensiu]
    joandemataro | 22-04-2012 | Valoració: 10

    de ben segur que la majoria de pares i mares es troben en algun moment amb aquests sentiments... però penso que l'amor de mare a fill no es perd mai del tot només passa que a vegades el manifestem més...

    una abraçadeta
    joan

Valoració mitja: 10

l´Autor

magalo

163 Relats

484 Comentaris

115977 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
Terrassa,
En el mar de les paraules, jo vull aprendre a pescar
Agraeixo molt els vostres comentaris i rectificacions.
Soc feliç si ho és la meva gent. Vosaltres ja en formeu part.

Marta
mgalobardes2@gmail.com