ANNA

Un relat de: Nonna_Carme
Si el bagatge de fortalesa que tenies
el vent se l'ha endut mar enllà,
crida'l amb convicció i tornarà.

Si la música que arriba a la teva oïda
és un conjunt de notes desafinades,
escolta la melodia que et portà al veritable amor.

Si la desesperació s'apodera dels teus ànims
i la tristesa et pesa a l'ànima com una llosa,
plora, que les llàgrimes esdevindran bàlsam guaridor.

I si necessites un cor que bategui a l'uníson del teu
aquí tens i sempre tindràs
el que, un dia, et donà la vida.

Comentaris

  • Mare Terra[Ofensiu]
    Olga Cervantes | 23-04-2017 | Valoració: 10

    Avui he vist en un llibre unes impressionants fotos sobre impactes meteorològics. Dons be, la teva poesia m’ha semblat igualment colpidora.

    Una forta abraçada

    Pinya de rosa

  • per Nonna[Ofensiu]
    magalo | 10-08-2016

    El teu comentari al meu darrer relat m'ha portat a descobrir aquest teu. Primer et vull felicitar perquè amb una gran sensibilitat has fet un relat bellíssim.

    Ref el que jo deia d'eliminar el meu poema per tornar-lo a publicar és perquè sino quedarà incomplert.( ja que li falta una paraula i mitja)

    una abraçada

  • Bonic[Ofensiu]

    Quins versos més bonics. Sóc jo que tinc de tenir enveja de tu. Tu sí que saps plasmar sentiments. Continua així Nonna. Una forta abraçada molt

  • Benvolguda Nonna[Ofensiu]
    Naiade | 01-05-2016

    Ja m'estranyava que marxessis de relats on tant se t'estima. El teu poema m'ha impactat. Les mares sempre patim pels nostres fills. Desitjo de tot cor que el que sigui que succeeixi s'arregli ben aviat.
    T'agraeixo el teu comentari, felicitació i el record que tens dels meus.
    No deixis d'escriure mai, ja que per molts de nosaltres és el bàlsam guaridor o com a mínim alleugeridor de les nostres penes.
    Un peto ben fort

  • Gràcies pels comentaris[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 01-05-2016 | Valoració: 10

    Primer la mata ell i després es suïcida amb un tret al cap.

  • Poema de mare[Ofensiu]
    Gemma Matas | 05-04-2016


    Un poema escrit amb el cor Nonna, és maquíssim!!!

    Una abraçada molt gran

    Gemma

  • Amor de debò...[Ofensiu]
    brins | 26-03-2016 | Valoració: 10

    Un bellíssim poema que no conté tan sols belles paraules, també posseeix tot el sentiment que en aquest moment tan delicat et desborda l'ànima...

    M'alegra molt tornar-te a tenir ben a prop, estimada Nonna_Carme; no deixis mai d'escriure.

    Pilar

  • Una mà estesa[Ofensiu]
    Materile | 13-03-2016 | Valoració: 10

    Estimada Carme,

    Amb la bellesa dels teus sentiments plasmats en aquest poema, m'has fet plorar. Perquè el patiment d'una mare per una filla, són sentiments que no es poden explicar encara que s'intenti.

    Hem de seguir el nostre camí, no el podem deixar inundat de llàgrimes, la terra seria massa molla per poder-hi plantar: però com fer-ho?

    Et comprenc perquè tinc molts problemes i sé què és patir, no només és la meva salut, és la meva filla.

    El meu consol són els relats i la seva gent.

    Em sento molt a prop teu i t'estimo per tot el que desprens i desprenen els teus poemes i relats.

    Gràcies per comentar-me!!!!!!

    Et deixo el meu correu electrònic per si un dia em vols escriure i fem sòlida aquesta amistat.

    mariateresa.galan@gemail.com

    Una abraçada carregada d'efecte,

    Materile (Maria Teresa Galan)

  • Quina alegria tornar a llegi-te[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 06-03-2016 | Valoració: 10

    Aquest poema m'ha posat la carn de gallina. Intuïa que ens havies deixat perquè algun problema greu t'havia tocat molt endins, però no sabia exactament de què es tractava. Ara veig que té relació amb la teva filla Anna i sento, perquè també sóc mare, com es trenca el cor quan alguna cosa els hi passa als nostres cadells.
    No cal dir que el poema és preciós però el que més arriba al lector és l'experiència vívida d'allò que transmets amb les paraules.

    Ja saps que a RC t'estimem molt.

  • Quina il·lusió![Ofensiu]
    deòmises | 03-03-2016

    Rebre un comentari teu i rellegir-te, estimada Nonna.

    Sí, ja fa massa que vaig rebre la teva abraçada, però tinc bona memòria, tan bona com els teus versos que, de tan sentits, fan mal. Un poema que, per molt que sembli breu, és intens, intensíssim, i amb un pòsit de sentiment que excel·leix per damunt de la brevetat.

    De nou et dic enhorabona, bentrobada, i sempre ets benvinguda a aquesta casa que és tan teva com nostra. Perquè aquesta és la màgia que té RC, que, malgrat tot, segueix essent un espai entranyable i enyorable.


    d.


    PS: gràcies per les teves paraules; sí, potser és massa poètic el text, per ser considerat prosa. Per això el vaig etiquetar com a tal...

  • Impecable[Ofensiu]
    Lecram | 03-03-2016 | Valoració: 10

    Gràcies Nonna_Carme per compartir amb tots nosaltres aquests savies consells d'una mare vers la seva filla estimada. M'agaradat moltíssim aquest relat crec que l'afegire als meus preferits.

    Una forta i gran abraçada

    Lecram

  • Precios [Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 02-03-2016 | Valoració: 10

    Que contenta estic de poder altre volta llegir les teves belles paraules. Es molt bonic i ple de sentiments.
    Montse

  • Amb el cor a la mà[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 01-03-2016

    Aquest sentit i bellíssim poema que adreces a la teva filla està escrit amb el cor a la mà, precisament el títol del llibre que vas publicar i que tanta companyia em fa tot sovint. La mateixa, o molt més, que ha de sentir l'Anna en llegir els teus mots encoratjadors, plens de suport incondicional de la mare quan s'està passant per moments molts difícils a la vida.
    Ja saps que desitjo tot el millor per a vosaltres. Voldria que s'allunyés el patiment, aquest dolor insuportable que només es pot apaivagar un xic amb la calidesa de les teves paraules. Et ben asseguro, estimada Nonna, que ho has aconseguit amb escreix: m'has emocionat moltíssim.
    Una abraçada molt forta per a tu i l'Anna.

  • Paraules de marassa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 01-03-2016 | Valoració: 10

    M'alegra moltíssim tornar-te a llegir i veure que estàs en tan plena forma. Ho dic perquè la magnífica poesía que ens has regalat, plena d'un lirisme melòdic envejable, mancat de llagrimeig, ple de sentiment Amorós,natural com la mà d'una mare, comprensiva com el cor dels anys, serena per apaivagar el dolor tan proper com el d'una filla, senzilla com per oferir-li el teu suport i, sobretot, amb una demostració de saber literari, saber poètic que animarà, segur, a l'Anna. Una forta abraçada a totes dues!

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Nonna_Carme

70 Relats

1566 Comentaris

158103 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
El meu nom : Carme Olivé. Nonna m'ho diuen els meus 5 fills, 9 nets i dues besnétes. Visc a Sant Boi del Llobregat d'ençà que em vaig casar només fa 52 anys. Com podeu veure en tinc molts però, no us enganyeu, no soc vella i mentre m'agradi tant aprendre coses noves, penso que no me'n sentiré. De fet , estic superant dos reptes: escriure en català i entendre'm amb l'ordinador. M'agrada plasmar en un paper, els meus sentiments i les meves vivències. Aficions? Llegir , la música moderna o clàssica, depèn del moment. Una de les meves cançons preferides és Imagine, de Jhon Lennon , tal vegada perquè parla de pau (soc pacifista al 100%). He fet teatre molts anys com afeccionada i doblatge.

M'afegeixo a la llista de relataires que demanen no ser valorats però rebré, encantada ,els vostres comentaris i les vostres correccions. Gràcies per tot el que estic aprenent de vosaltres.