ADORNAMENTS EXPLICATS - AGRAÏMENTS I CONFESSIÓ

Un relat de: Bonhomia
AGRAÏMENTS I CONFESSIÓ


Agraïments:

Al meu amic i professor Eduard Orriols PALMITO i a la meva terapeuta Gemma Garcia.

Gràcies a tots/es els/les qui m'acompanyeu en els camins de sempre.


Confessió:

Aquesta confessió és una introducció al meu món salvatge que n'és molt de temps en el qual hi he viscut. Us endinseu, si voleu, en un seguit de poesies que poden resultar tristes, d'aquí ve el títol de confessió. Llegir atentament us pot dur a contradiccions que s'aclareixen en cada explicació. D'aquesta manera quedo confessat.


Sergi

Comentaris

  • Naiade | 20-10-2014

    Començo pel primer adornament i aniré llegint els següents, encara que siguin trists, segur que et serveixen per fer una neteja. En el fons tots ho necessitem.

  • bon nadal i feliç 2014 Sergi[Ofensiu]
    joandemataro | 24-12-2013 | Valoració: 10

    gràcies per ser tan amble i compartir tantes coses !
    una abraçada
    joan ;-)

  • A vegades...[Ofensiu]
    Bonhomia | 24-12-2013

    ... em sento com el dimoni, redéu! Per això confesso! XD!


    Sergi

  • Benretrobat...[Ofensiu]
    annah | 07-11-2013

    Hola Sergi!
    Avui després de molt de temps he rellegit alguns comentaris i escrits i n'he trobat un de teu de fa molts anys (al meu relat "Ets l'amor" escrit al 2005) molt bonic. Moltes gràcies! I m'he dit? Què deu fer el Sergi?

    Confessions: res més que dir en veu alta els nostres pensaments, els nostres sentiments, obrir al món les nostres penes i alegries. Perquè una tristesa compartida s'empetiteix i una alegria compartida creix exponencialment.

    Estaré atenta als propers poemes,

    Una abraçada immensa

    Anna

  • La confessió[Ofensiu]
    allan lee | 03-11-2013

    és una expiació, oi, benvolgut Segi? És el que ens queda als que no sabem trobar del tot ni mai els perquès, els com, els quan. Et llegueixo sovint, encara que no deixo comentaris arreu. Escric poc i amb dificultat...Tens el do d'escriure, i segur que també d'altres dons. M'ha agradat i t'agraeixo la franquesa del teu comentari. Redempció és una paraula que m'agrada, malgrat té reminiscenses religioses. Jo l'he adaptat als meus sentiments. Sí, jo em sento culpable, de les coses que fem els homes, sigui aquí o més al Oest. I crec que tens raó quan diues que no tenim culpa; que som així i prou. És la nostra natura, veritablement. Gràcies per deixar-me els teus pensaments. I no deixis d'escriure. Un petó

    a

  • Felicitats anticipades[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 26-10-2013 | Valoració: 10

    Espero amb plaer els teus escrits i la nova proposta de les confessions. Saps que admiro la teva poesia i, si a més a més, hi afegeixes ara unes confessions o explicacions, millor que millor. Felicitats per la teva decisió. Una abraçada i, a veure...

    Aleix

  • Hola Sergi.[Ofensiu]
    Annalls | 25-10-2013 | Valoració: 10

    Valent! Et refereixes a les que tens publicades, o es que en tens de noves i confesses per endavant?
    Jo es que pateixo molt per aquestes cois de malalties... suposo que deus passar temporades que estàs "be" , d'altres "no tant" i altres "espinoses". Et desitjo que puguis plantar-te tan com puguis en les que estàs millor. També dependrà de trobar medicament adient. En el meu cas i problema soc de molt difícil medicar.
    Al fòrum la Mena ha fet un repte al respecte de la esquizofrènia, i en Dallonses i en llamp, n'han parlat, si no ho he entès malament en llamp també ho pateix, i en Dallonses el seu fill.
    Fins ara
    Anna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515575 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.