La mateixa dona

Un relat de: Atlantis

A, sempre tan puntual, va arribar massa aviat al Paradís. Resulta que no s’acabava de morir. Va tenir un accident amb la moto i es va quedar amb mort cerebral. Va estar-se una setmana a la sala d’espera fins que el van desendollar de la màquina que el mantenia en vida i es va morir del tot.

Quan sant Pere li va omplir la fitxa d'arribada, va contestar amb el nom, alçada, ofici, aficions... i que havia deixat una dona L i un fill.

Es va allargar explicant la seva vida amb L.  Sant Pere, sabia que els agradava parlar de la seva vida a la terra. Principalment si eren joves volien parlar de les seves relacions sentimentals.

L  era una amant de la dansa i estava triomfant arreu del món.  Això els havia portat algunes dificultats en la seva relació, però les havien superat i era ara quan estàvem millor del tot. Havien assolit un equilibri econòmic, social i sobretot amorós. Gaudien del fill que havia tingut plegats, que estava a punt de fer dotze anys.

Vint-i-cinc anys més tard P, a la pregunta de qui havia deixat a la terra, va dir una dona (L), dues filles i un noi de la seva parella, que ara tenia trenta-set anys.

A P li va estranyar que li fessin tantes preguntes sobre la seva dona. Sí, era ballarina, però no feia espectacles, feia classes a una escola de ball que havia muntat, perquè per l’edat era el què el cos li permetia. Havien viscut dotze anys junts. Un amor a la maduresa que els havia fet molt feliços.

A sant Pere hi havia una cosa que li feia ballar el cap. Com que les instal·lacions del cel s’havien modernitzat, va introduir les dades a l’ordinador i les va quadrar. Era el què es pensava.

Li van assignar la mateixa cambra que a A.

Tots dos havien estimat a la mateixa dona.

Comentaris

  • Dualitat de sentiments[Ofensiu]
    aleshores | 03-01-2024

    Planteges un problema que només es pot resoldre amb la tècnica de dilluns-dimecres-divendres o dimarts-dijous-disssabte, o mitjançant tècniques salomòniques gens aconsellables.
    Però el més segur és que al cel, les lleis de la Termodinàmica ja no operin i res s’assembli a la vida terrenal.

  • Elemental..[Ofensiu]
    Magda Garcia | 01-01-2024 | Valoració: 10

    ..estimat Sant Pere! Quin bon detectiu celestial lligant fils ràpidament i sabent que ara els dos estimats de la mateixa dona podran esperar plegats l'arribada de la seva estimada al Paradís, a la mateixa cambra, podent parlar d'ella fins que arribi el moment de la retrobada. Això sí que és un bon Paradís sense gelosies ni mal de caps. Enhorabona i aprofito per desitjar un feliç any i agraïr els teus comentaris. Cordialment, Magda

  • Bon dia, Atlantis: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-12-2023

    Espere que tot et vaja i que la salut t'acompanye en la teua vida.
    Si et ve de gust, pots llegir-me algun poema meu. Quan pugues i tingues temps.
    Que passes un bon Nadal en companyia dels teus familiars.
    Cordialment. Una abraçada des de Manuel.
    Perla de vellut

  • Com diu una canso...[Ofensiu]
    Olga Cervantes | 21-12-2023 | Valoració: 10

    El teu paradís és molt singular, quan plou es mulla com tots els altres...
    Una bona pensada això de tenir tot l’amor en una sola cambra.

    Pinya de Rosa

  • Amor i humor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-12-2023 | Valoració: 10

    M’agrada molt aquesta barreja d’amor i humor, encara que sigui negre. Realitat i ficció barrejades, molt ben escrit i un final perfecte. Una forta abraçada i que passis un molt bon Nadal!

    Aleix

  • Bones festes![Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-12-2023

    Simplement desitjar-te que passis unes bones festes i que la vida et somrigui.

    Una abraçada.

    Rosa

  • Programats.[Ofensiu]

    Els teus llegidors poden pensar que aquest Sant Pere és molt sofisticat emprant un ordinador, però és que en realitat és que és així com funciona l'ordre al cel. I és més! , crec que tots naixement ja programats com els personatges del teu original relat.

  • Cal que actualitzi el programari[Ofensiu]
    kefas | 10-12-2023

    Si el meu admirat Sant Pere vol guanyar les properes oposicions a porter del cel, cal que actualitzi el programari del seu ordinador. Si ha d'encabir en una mateixa cel·la tots els homes que han tingut una relació estable amb una senyora, tenint en compte que actualment es considera relació estable la que té una durada superior a tres mesos, tindrà problemes amb el permís d'habitabilitat.

  • Espera compartida[Ofensiu]
    Solsona Bot | 10-12-2023

    A i P compartint cambra esperant l'arribada de L. Aquesta espera compartida sense saber com reaccionarà L quan hi arribi, més que un paradís, sembla el purgatori o l'infern. Un bon relat! Sort!

  • Coses que no sabíem[Ofensiu]
    llpages | 09-12-2023 | Valoració: 10

    Un Sant Pere amb ordinador? Cambres al Cel? Totes dues m'han fet somriure i, de fet, hi ha un punt de lògica: Sant Pere deu ser força gran i la memòria li deu fallar; a més, amb la de gent que hi deu haver allà dalt, distribuir-los per cambres és una bona pensada si es vol mantenir una mica d'ordre. Imaginació i sornegueria, m'ha encantat!

  • El núvol.[Ofensiu]
    SrGarcia | 07-12-2023

    Sant Pere no els podia trobar res de dolent, casar-se amb una vídua no és pas cap pecat i la dona va fer bé de refer la seva vida. No sé si aquest cel de què parles és això que ara en diuen "el núvol", jo no havia sentit dir mai que al cel hi hagués ordinadors, però mai no se sap, tampoc he sentit dir que al núvol hi hagi un Sant Pere.

  • La tecnologia...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-12-2023

    arriba a tot arreu. Quin enfocament més original i modernitzat del paradís. Una barreja de realitat i ficció molt ben trobada i elaborada.

    Sort Atlantis.

    Rosa.

  • Un amor a la maduresa. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-12-2023 | Valoració: 10

    Un relat molt original, que també podria ser "fantàstica", perquè és així. Una vida sentimental entre A i L. Com si foren Adam i Eva. Total que el cel s'ha modernitzat.
    Enhorabona, Atlantis i que tingues sort.
    Bona nit.
    Perla de vellut

  • Caram[Ofensiu]
    MJosep | 05-12-2023 | Valoració: 8

    Doncs on anirem a parar amb la tecnologia, jaha,ja arriba al cel .
    Original Atlantis

  • La modernitat arriba al cel[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 05-12-2023

    Molt original!, m'ha agradat molt el joc (A/L/P) així com la modernitat de Sant Pere, és evident que la tecnologia arriba a tot arreu!
    Molta sort.
    Fins aviat,
    Neus

  • A/L/P[Ofensiu]
    Prou bé | 05-12-2023

    Un trio amorós encara que, no van ser amants al mateix temps.
    M'agrada Sant Pere amb ordinador.
    I això de compartir cambra, no sé pensava que el paradís no té cambres compartides...

    Bon relat. Original i que fa pensar una mica.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

163 Relats

1397 Comentaris

101473 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com