El número 6

Un relat de: EliesVF
La contempla amb desig. Enretira suaument el llençol que la cobreix i recorre delicadament amb les mans tota la seva nuesa. Li diu tendres paraules alhora que la posseeix.

Al finalitzar, li fa un petó al front i la torna a col•locar en el número 6. Tanca els llums i abandona la sala d’autòpsies.

Comentaris

  • fred de mort[Ofensiu]
    ales de foc | 24-11-2012 | Valoració: 10

    Breu, directe i gèlid. Enhorabona

  • Genial![Ofensiu]
    Frèdia | 24-11-2012

    Encara sort que després d'aquesta mostra de possessió luxuriosa, al teu protagonista no li ha agafat cap atac de gola. De sobte me l'he imaginat cruspint-se una cama de la finada. Uis! A aquestes hores, la imaginació juga males passades. Potser és producte d'una bona història tan intensa com breu. M'ha agradat molt.

  • mira que[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 23-11-2012

    és un relat ben curt, doncs no sé quants cops l'he llegit.

    Un micro relat ple de moltes històries, com a mi m'agraden. Felicitats Elies!!

  • Uffff [Ofensiu]
    Annalls | 19-11-2012

    M'as noquejat...aissss!!!

  • bo bo![Ofensiu]
    ygerbeau | 19-11-2012

    M'ha agradat molt!

    Directe a la vena!

l´Autor

Foto de perfil de EliesVF

EliesVF

16 Relats

88 Comentaris

24087 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Professor de matemàtiques.
Tinc diversos relats publicats a "La lluna en un cove", editorial independent del País Valencià.
Dos dels meus relats van estar nominats als Premis Ictineu 2011 al millor conte en català de fantasia i ciència ficció. (Blanc sobre negre i Laia Deu). Laia Deu va ser finalista.
Guanyador del premi al millor microrelat de terror dins el certamen emmarcat en el festival TerrorMolins 2017.