El temps és or

Un relat de: EliesVF
Dos-cents mil trenta-quatre, dos-cents mil trenta-cinc, dos-cents mil trenta-sis...

El vell escanyapobres anava comptant amb avidesa la ingent quantitat d’or que li arribava com una riuada. Sempre havia viscut, únicament per amassar diners, trepitjant a tot i a tothom, aprofitant-se dels més febles. I ara, totes aquelles monedes que se li acumulaven per tot arreu eren com una benedicció.

Estava absolutament extasiat.

Les hores passaven. Un milió dos mil catorze, un milió dos mil quinze....

Les seves forces anaven minvant. Cruixit per tot arreu i amb els dits entumits, ja no podia més. Alçà la mirada. La porta de l’estança s’obrí i un traginer descarregà un enorme sac estavellant-lo contra el terra. El dringar del seu contingut el va estremir.

- Més monedes!

L’home li dedicà una abrasadora mirada i una rialla sardònica.

- Benvingut a l’infern!

Comentaris

  • Millet?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-12-2012 | Valoració: 10

    No sé per què, però llegint el teu relat he vist en Millet, llepant-se les banyes d'or i posant els ulls com dues carabasses davant l'arribada de sacs plens d'or. Ai senyor, que real és aquest relat! Una abraçada.

    aleix

  • Espero...[Ofensiu]
    AVERROIS | 03-12-2012 | Valoració: 10

    ...que si hi ha un infern, els rics no el puguin comprar i fer que d'altres contin les seves monedes d'or. És un relat infernal.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de EliesVF

EliesVF

16 Relats

88 Comentaris

23896 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Professor de matemàtiques.
Tinc diversos relats publicats a "La lluna en un cove", editorial independent del País Valencià.
Dos dels meus relats van estar nominats als Premis Ictineu 2011 al millor conte en català de fantasia i ciència ficció. (Blanc sobre negre i Laia Deu). Laia Deu va ser finalista.
Guanyador del premi al millor microrelat de terror dins el certamen emmarcat en el festival TerrorMolins 2017.