Simbiosi

Un relat de: EliesVF
M'agradaria que fossis amb mi, encar que invisible, com un alè, un xiuxiueig, un sospir.
I, quan estigués sol, poder invocar-te.
Apareixeries aleshores exuberant, magnífica. I em dedicaries un dolç esguard alhora que un tendre somriure amb els teus temptadors llavis.
Suaument, deixaries caure el vestit i m'oferiries la pell sedosa per les meves carícies. M’allargaries la mà per a que jo pogués prendre-la. T'aproparies a mi, i amb extrema delicadesa, amb besaries el coll, fent-me estremir de plaer present i albirant el plaer futur.
Captiu ja dels sentits, em lliuraria a tu i fondríem els nostres cossos en un de sol, en una perfecta simbiosi de dos organismes que es precisen l'un a l'altre per sobreviure.

Apaivagat el desig, cauria en un profund son com en el que vas caure tu, amor meu, fa ja tants anys.

Comentaris

  • Tendre[Ofensiu]
    Sol_ixent | 19-05-2014 | Valoració: 10

    Aquest text m'ha recordat al que un/a sent quan se sent atret per algú i s'imagina com seria quan es trobessin en la intimitat...

    Preciós!

    Sol_ixent

  • Memòria eròtica[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 22-01-2014

    dolça i suggeridora.

    Molt interessant el relat.

  • Desig d'ahir[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-01-2014 | Valoració: 10

    Hi ha ahirs que no s'esborren i duren i duren i duren. Res millor que matar-ho breument i ràpid amb quatre ratlles precises i intenses com les teves. Un relat poètic, clar i creïble. Una abraçada.

    Aleix

  • Galzeran (homefosc) | 21-01-2014

    els records de qui tant hem estimat, desitjat. Curt i ras, concís, i molt poètic. Feliitats pel micro eròtic que has creat!

    Ferran

l´Autor

Foto de perfil de EliesVF

EliesVF

16 Relats

88 Comentaris

23889 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Professor de matemàtiques.
Tinc diversos relats publicats a "La lluna en un cove", editorial independent del País Valencià.
Dos dels meus relats van estar nominats als Premis Ictineu 2011 al millor conte en català de fantasia i ciència ficció. (Blanc sobre negre i Laia Deu). Laia Deu va ser finalista.
Guanyador del premi al millor microrelat de terror dins el certamen emmarcat en el festival TerrorMolins 2017.