Culte al cos

Un relat de: EliesVF
Sempre havia pensat que les operacions d’estètica eren per gent insatisfeta, superficial, sense vida interior. Però ara...

La biomedicina, la nanotecnologia i la modificació molecular havien experimentat un desenvolupament extraordinari. Ara es podia tenir un cos a la carta de manera fàcil. Un tractament en poques hores et podia deixar renovat a imatge i semblança d’un model preestablert. Cèl•lula a cèl•lula. Exactament igual.

Havia començat una relació amb un home casat i força més jove que ella. De la seva dona, mai no n’havia volgut saber res. Només que era de la mateixa edat que ell. Tot anava bé i la relació continuava endavant, però estava convençuda que en pocs anys el salt generacional es faria més que evident i la podia fer trontollar. Volia retenir-lo de totes totes, i una nova aparença, més jove, més sensual, l’acabaria de captivar per sempre més.

Li va costar fer el pas. El procés és irreversible i únic perquè les cèl•lules modificades ja no poden assimilar un segon tractament, i això li havia endarrerit la decisió. Després de passar-se uns quants mesos dissenyant colze a colze amb la doctora el seu nou jo, ara, per fi, ja estava preparada.

I va arribar el gran dia.

Absolutament nua, i tremolant de fred i de nervis, va ajeure’s dins l’asèptica cabina de la màquina transformadora. Un coma induït amb una injecció la deixà sense consciència i llesta pel canvi.

Des del panell de control, la doctora va començar a ajustar els paràmetres reguladors dels procés. Un somriure se li va dibuixar al rostre.....

A la pantalla de modelització, aparegué la imatge d’un orangutan.

Comentaris

  • m'agrada[Ofensiu]
    rober | 11-07-2018 | Valoració: 9

    Quina mala llet, m 'ha fet riure.

  • planeta dels simis[Ofensiu]
    DomusSilvestre | 29-12-2013

    hahhahaaa! M'ha encantat! Molt bona pensada.

  • planeta dels simis[Ofensiu]
    DomusSilvestre | 29-12-2013

    hahhahaaa! M'ha encantat! Molt bona pensada.

  • I per què no?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-12-2013 | Valoració: 10

    Molt bé! Ja que es tracta de ciència-ficció per què no experimentar un canvi d'aquesta magnitud? Ara només falta la segona part, amb el mono i la seva nova vida. M'ha agradat molt la linealitat de la teva prosa i la forma tan planera d'escriure. Un bon regal de Nadal Elies. Rep una forta abraçada i que passis un molt bon Nadal!

    Aleix

  • mala llet, sí![Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 20-12-2013

    però com li pots fer això? pobre dona! ara que, potser, d'orangutan gaudirà més de la vida que li queda, diria que no podrà comunicar-se amb cap més humà, però igual deixa de patir per aquelles coses tan banals i que ens creen insatisfacció.

    Un bon punt de partida, la idea és bona.

    Bona sort Elies!!

    Ferran

  • Uiiii, quina mala idèa![Ofensiu]
    David Gómez Simó | 20-12-2013

    Que divertit resulta fer servir la ciència-ficció com a eina de venjança. Molt ben trobat.

  • Bo, bo[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 20-12-2013

    El relat està bé, un tema que encara no havia tractat ningú, però el final el trobo FANTÀSTIC! M'encanten els relats amb sorpresa final.

  • Molt bo![Ofensiu]
    AVERROIS | 20-12-2013 | Valoració: 10

    ...que la dona sigui la doctora ja és mala sort. Encara que també li podria fer a ell i així la venjança seria complerta.
    Una abraçada.

  • Si ho he entés[Ofensiu]
    allan lee | 20-12-2013

    a part de CF, ens ofereixes un bon plat de venjança tota freda ( pel coma induït)?
    I a sobre no es pot fer una altra vegada...
    M'agrada molt. Una abraçada,

    s

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de EliesVF

EliesVF

16 Relats

88 Comentaris

23890 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Professor de matemàtiques.
Tinc diversos relats publicats a "La lluna en un cove", editorial independent del País Valencià.
Dos dels meus relats van estar nominats als Premis Ictineu 2011 al millor conte en català de fantasia i ciència ficció. (Blanc sobre negre i Laia Deu). Laia Deu va ser finalista.
Guanyador del premi al millor microrelat de terror dins el certamen emmarcat en el festival TerrorMolins 2017.