Desena dotzena de nanos

Un relat de: nuriagau

*

Nanorelat guanyador

01.Primera cita de relataires

L'Esbudellador i la Diablessadelmal quedaren per conèixer-se al Parc de l'Escorxador. Quan es reconegueren, fugiren. Ambdós feien honor als nicks.


Els personatges són ficticis, qualsevol similitud amb la realitat d'RC és pura coincidència.


(Tema: Noves coneixences o... reconeixences)

---o0o---

02. Socorrisme

S'abraçà a la lectura com si fos un salvavides. Pretenia omplir la buidor i el sense sentit de la vida.


literatura

(Tema: Nanorepte visual)

---o0o---

03. Havien trobat el mig coco!

Ella l'acariciava i recitava la llista dels reis Godos. Ell la petonejava mentre enumerava els cinquanta decimals del nombre pi.


(Tema: Passió)

---o0o---

04. No va poder aguantar més!

08.00h: El test d'embaràs sortí positiu. Decidiren no comunicar-ho a ningú, de moment.
08.30: Ella comprà el pa i...


(Tema: Secret)

---o0o---

05. Consell de relataire

-Deixa reposar el relat uns dies. Llegeix-lo, retoca'l i millorarà.
Si li feia cas, després de rellegir-lo, sovint l'esborrava directament.


(Tema: L'obra d'art)

---o0o---

06. Recuperant tradicions en temps de crisi

Els quatre fillols volien les mones de 3D. Calculà el pressupost i comprà quatre ous de xocolata de les 3B.


(Tema: La mona de Pasqua)

---o0o---

07. Adaptant-se als nous temps

En Kevin David Mitnick no aconseguí fer realitat els somnis d'infantesa: convertir-se en un pirata famós com en John Silver.


(Tema: Els clàssics)

---o0o---

08. Qui és la Jujú?

Després de múltiples presentacions arreu de Catalunya, un de cada deu relataires no coneix el sobrenom de la Júlia M..


(Tema: Els clàssics)

---o0o---


09. Club de teràpia per a mares

Mentre els fills eren petits, xerraven al pati de l'escola. Ara que són adolescents, no coincideixen i necessitarien urgentment un...


(Tema: Alliberant tensions)

---o0o---

10. No era una mania

Mentre recollia les seves pertinences, recordava el retret més reiteratiu de l'Eulàlia darrerament: "Estàs obsessionat amb què t'enganyo amb algú".


(Tema: Obsessions)

---o0o---

Nanorelat guanyador

11. Doble premi

Presentà un obsequi de la sogra al concurs de pongos. Aconseguí el premi i que ella li retirés la paraula.


Clica l'enllaç si desconeixes les característiques d'aquest concurs.

(Tema: El món dels concursos)

---o0o---

12. Gran èxit a la paradeta d'RC

Estepa3, güitxi, Hannah, ponni, REGOR, Safir i uanra signaran molts exemplars del llibre "Els contes dels més vellets de relatsencatala.cat".


(Tema: Sant Jordi 2060)
---o0o---



Comentaris

  • Ímpetu creatiu[Ofensiu]
    Unaquimera | 21-05-2010 | Valoració: 10

    Anava a obrir el teu darrer relat, però abans de fer-ho he vist aquest títol... i m'he dit: "Desena dotzena? Caram, quin ímpetu nanístic!" ;-)
    Tots plegats, això fa una bona pila de microrelats, Núria!

    En aquest recull en concret, he trobat petites troballes molt dignes... especialment els guanyadors, és clar, que em semblen encertadíssims... i molt divertits, jejeje!
    M'has donat idees per a algun "pongo" que tinc per aquí a casa... és boníssim!

    T'envio una abraçada enriallada,
    Unaquimera

  • primer contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 11-05-2010 | Valoració: 10

    hola núria , a partir del teu contacte amb instruccions per poder fer enllaços i adjuntar imatges, he començat a visitar la teva pàgina, aquest és el primer recull de nanos que llegeixo...i m'han agradat molt...hi ha humor. ironia fina,,en fi que et felicito
    ja ens anirem llegint
    una abraçada
    joan

    PD.- et convido a llegir un poema meu, per si no l'has llegit : La nineta dels meus ulls

  • Recordo...[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 01-05-2010 | Valoració: 10

    perfectament tots els nanos ja que les dues hem agafat molta afició a això de nanoreptar. Amb aquesta desena entrega de nanos ja podries fer un recull suficient com per editar un llibre ( que tu saps molt bé de què va la cosa amb la fantàstica experiència del llibre dels més menuts d'RC).
    Voldria afegir que els dos nanos guanyadors em van fer cargolar de tant riure, sobretot, el dels "pangos", ha ha!
    Bé, guapa, et deixo que tinc coses "de pes" per atendre.
    Petonets, he he!

    Mercè

Valoració mitja: 10