Vides...

Un relat de: Pluja

Paral·leles, sí, però en mons oposats; així han estat i seran eternament les nostres vides.
Tu eres l'ànima bessona, la part que juntament amb mi formarien el tot, però el temps material i la distància ens ha negat la coneixença.

Què seria de mi si no fos jo? I si jo fos tu i tu fossis jo, i si tots dos fóssim? Viuria la vida com la vius tu? Et miraria amb aquests ulls com ho fas tu? Et maltractaria inconscientment ignorant els teus sentiments? Si jo fos tu... Qui sap!
I si tu fossis jo? Series tant juganer amb mi com ho sóc jo? M'observaries d'amagat i t'amararies de la meva absència com jo bec del teu ser? Em dirigiries un somriure que esmicolaria les meves muralles com les teves s'agenollen davant de la meva presència?

Qui sóc jo per tu? La desconeguda i misteriosa enemiga que sempre sorgeix als llocs més inesperats.
Qui ets tu per mi? La melodia que m'acompanya els vespres solitaris, la llàgrima deserta que emergeix del dolor ennegrit pel fum de la teva desconeixença.

Les nostres vides seguiran com sempre ho han fet, acariciant-se mútuament. No, mai no s'uniran, no és el seu destí.

La meva boca i la teva oïda restaran per sempre més incomunicades fins que un bon dia passejant per la vida, cadascú aferrat fortament a la mà del seu amor, coincidirem, i cecs dins del nostre món, per un instant ens fusionarem.

"Perdona"

Els nostres ulls es reconeixeran, els nostres cors bategaran al compàs dels nostres passos que ja mai més es retrobaran; però a la teva oïda restarà el dolç regust de la comunicació.

Comentaris

  • irreal[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 13-05-2005 | Valoració: 1

    Poc original

  • Una altra genialitat de la Pluja!!![Ofensiu]
    Jeremies Bover | 13-04-2005 | Valoració: 10

    Crec que suspeses els sentiments, confonent-los i difuminant-los amb el calidoscopi de la mirada aliena, la teva genialitat és patent en tot relat encara que de dolor i amor no correspost és la base del teu mal de cap. Segueix escrivint així!!!

  • Oleee!![Ofensiu]
    Sareta_16 | 08-04-2005

    És genial noia, quin escrit! No tinc paraules!Mai se'm hauria acudit un tema així...quina originalitat!:D
    Com t'expresses!Pfff!Tremendo!^_^ És molt bonic, m'ha encantat!
    Felicitats, molt ben aconseguit!

  • vides...[Ofensiu]
    Capdelin | 09-03-2005 | Valoració: 10

    paral-leles...? que caminen juntes en la distància i la desconeixença i que mai es trobaran, potser?...
    vides... bessones, complementàries... que es comuniquen en somnis i melangies de passos que es creuen ens instants imprecisos del temps de l´espera...?
    vides... que es desitgen i busquen... que no es troben, que es comuniquen, que s´emparellen amb altres vides però segueixen unides en missatges que l´aire transporta...?
    vides... que mai dormiran juntes... però que dibuixen llits d´alabastre on s´adormen amants en els contes abstractes...?
    vides... que moren en trossets de la realitat punyent, que ressusciten en moments on la ment dibuixa somnis...?
    un relat profund... com la teva ment que uneix peces de puzles i que deixa incomplert en aparença el montatge...
    felicitats... per la teva alçada i profunditat a la vegada de tots els teus escrits... 9´82, una valoració la més alta de la web considerant la teva quantitat d´escrits... això ho diu tot... els diamants s´amaguen en grutes d´aparença tribal... però on bateguen quilats de poesia cristallitzada...
    un petó i una abraçada... amiga de l´ànima!!!

Valoració mitja: 7.5

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

71014 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges