UNIVERSOS MISTERIOSOS

Un relat de: jomagi
Abstret en un racó de la meva habitació, amorrat a l’ordinador cercant escrits d’en Stanislaw Lem, vaig percebre un rar brogit dins l’armari-llibreria dels meus avantpassats.

El vaig obrir. Del prestatge de dalt, ple de caixes oblidades, llibres desllorigats d’en Balmes, Ayguals de Izco, Verdaguer i llefiscoses revistes pornogràfiques retro... una minúscula claror groguenca, com si fos una cuca de llum presonera d’una teranyina... es bellugava donant contraccions i fent cercles mentre deixava anar en creixent augment més i més llumetes al seu voltant...

En qüestió de segons es volatilitzà TOT; un nou Big Bang còsmic encegador esclatà dins d’aquell vell armari !...

Mentre em desfeia com la pols, vaig recordar el que uns instants abans havia llegit; la pregunta angoixant que va fer-se el Stanislaw en els seus últims dies: TANTS UNIVERSOS, HI ESTEM SOLS ?...

Comentaris

  • Prou bé | 30-12-2021

    Sí que és un misteri aquest nou esclat...encara que, també és ple de misteris aquest univers que habitem i creiem conegut...
    M'agrada la fantasia fantasiosa dels teus relats i com ho dius!
    Amb total cordialitat

  • Fantasía !!![Ofensiu]
    Gardenia | 30-12-2021 | Valoració: 10

    Es molt agradable llegir els teus relats, son frescos i tenen un "toc" de fantasía que et fan pensar en posibles realitats... Moltíssimes felicitats.
    Et desitgem un bon any !!!

  • Dins del vell armari? [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-12-2021 | Valoració: 10

    Tot això que descrius va passar dins d'aquell armari, amb tants "universos" inventats...
    Quanta fantasia li has posat a aquest relat. Sí, molt misteriosos.
    A reveure...