Una més

Un relat de: Iona
Estava distreta, pensant que seguiria ignorada per sempre més, quan uns dolços ulls es van clavar en mi.

Una mirada plena de desig que no va dubtar en prendrem entre les seves mans. Notava els seus dits càlids resseguint el meu cos, i entretenir-se en cadascun dels meus racons.

El contacte amb els seus llavis va ser deliciós, eren carnosos i suaus. Em vaig deixar fer, mentre ell bevia del meu interior, glop rere glop. A poc a poc anava essent seva.

Abstreta, mentre absorbia tot aquell plaer, vaig notar un cop molt fort.

Espantada vaig mirar al meu voltant. Estava rodejada d'altres com jo, compartíem destí. El trist destí d'una ampolla ja buida llençada en una paperera.

Comentaris

  • Enhorabona[Ofensiu]

    Benvolgut/benvolguda participant:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista de l'XI Concurs ARC de Microrelats «Gèneres Narratius» i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.
    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, t’agrairíem que, tan aviat com et sigui possible, ens facis arribar l’autorització perquè el relat sigui inclòs en el recull, com bé s’indica a les bases del Concurs.
    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ RECULL GÈNERES NARRATIUS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió de Concursos - ARC


    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na ......................................................................................
    amb DNI. Número .......................................................................
    i nick/pseudònim relataire ...........................................................

    AUTORITZO
    a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...........
    ..............................................................................................., seleccionat del mes de ......................................, dins del subtema ........................................., del qual en soc autor/a, en el recull de microrelats «Gèneres Narratius» que s’editarà a finals de 2021,
    on vull constar amb el nom d'autor/a .............................................. (en cas de no omplir aquest apartat s'entén que l'autor/a vol aparèixer en el recull amb el nick/pseudònim amb el qual ha participat en el concurs).
    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • Reacció[Ofensiu]
    Materile | 17-03-2021 | Valoració: 10


    A vegades és necessari un cop fort per baixar del núvol. Doncs, sÍ, un relat curt i molt intens.Aquest també m'ha agradat. Sort!

    Materile

  • Quan et sents molt desitjada[Ofensiu]
    kefas | 16-03-2021


    El que portes a dins té sentit quan ho comparteixes, sempre que no et deixin buida

    Quan et sents molt desitjada
    i et xuclen la intimitat
    pel millor dels teus forats
    i després, abandonada,
    no saps el que t'ha passat,
    vols dir que no val la pena
    trucar a un jutge pocapena
    perquè en faci un atestat?

  • Ja em diràs...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 13-03-2021 | Valoració: 10

    Ja em diràs quina beguda era i de quina marca... jo el relat me l'he empassat d'una glopada!
    —Joan—

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28350 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir