Desig

Un relat de: Iona
El pretèrit indefinit s’emprenya quan es tracta de coses interessants. Enveja terriblement el gaudi infinit del pretèrit imperfet, que al seu torn sent una fiblada de gelosia quan imagina com de plaent deu ser el present de veritat.

Ara bé, aquest present faria el que calgués per disposar d’una mica de condicional, per si de cas es decidís a posposar alguna cosa de tant en tant. Mentrestant, el futur s’ho mira de lluny i plora, com li agradaria poder tenir algun record que altre. Potser li demanarà al pretèrit indefinit.


Comentaris

  • Molt original!!![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 15-02-2024 | Valoració: 10

    Un relat enginyós. Jugar amb el temps verbal, és jugar amb el temps, i tu amb poques paraules has sabut dir-ho tot. Enhorabona.
    Fins aviat,
    Neus

  • No acostumo...[Ofensiu]
    Prou bé | 06-02-2024 | Valoració: 10

    ... A posar nota, però aquest relat s'ho mereix , genial!
    Amb total cordialitat

  • Una metàfora...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-02-2024 | Valoració: 10

    del temps molt original i ben trobat. El passat, el condicional, l'imperfecte, el futur... En realitat tots formen part de la vida. Seria bo prendre'en consciència i poder conjugar-los de manera racional i positiva.

    Enhorabona Iona i mil gràcies pels teus comentaris als meus relats.

    Una abraçada.

    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28416 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir