UNA BONA LLIÇÓ

Un relat de: Rosa Gubau
UNA BONA LLIÇÓ


Rodona i escorredissa , presumida i atraient,
lleugera , rampelluda, plena de sorpreses,
reina de converses i tertúlies
engresques un piló de gent.

Amfitriona i decidida, et deixes portar, cridar, picar llençar....
De cop: Un rampell!!
Què fas, on vas? No ho entenc!

Tothom reunit escoltant la veu del president.
Consells i més consells, tàctiques i entrenaments
Ara surt, ves-hi més, salta , corre… ui, gairebé !

Fulls plens replets de tinta, notes, errors i estadístiques.
Temps de correcció, opinions de tota mena,
entusiasme i dedicació plena.
Sovint la veu del escrivent : Ànim nenes !!

Lluita, solidaritat, emocions compartides,
ment positiva i molta força i ambició.

Tot un repte que es corona fent bones amistats,
que perduren amb els anys.

L’esport en equip és una font d’inspiració,
que es reflecteix a la vida amb actituds i valors,
i que amb victòries o derrotes sempre en sortim guanyadors.


Rosa Gubau






Comentaris

  • Equip[Ofensiu]
    Prou bé | 30-05-2022

    El valor de "fer equip" en l'esport i en qualsevol activitat.
    En el poema transmets esforç, entusiasme i vitalitat de l'esportista en el sí del grup.
    Molt bé el ritme.
    Amb total cordialitat

  • Esport[Ofensiu]

    Jo no sóc gens animant dels esports i el basques és el que menys m'agrada! Si en canvi trobo agradable la gimnàstica! Però tot amb tot trobo magnífic el teu poema. Pel que significa i per damunt de tot per com ho escenifiquen amb aquesta bellesa poètica en el mots i en la musicalitat que ens acarona l'oïda.

  • Avidesa compartida: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-05-2022 | Valoració: 10

    Un poema que ho diu tot. És important fer les amistats sempre, com ho descrius. Cal escoltar al president correctament. Cal tenir bona decisió en la vida, per a tenir bona assignatura. Un bon poema, que m'ha agradat molt. Et tinc com a preferida, des de l'altre darrere dia. Et comente que tinc un nou poema editat, ja em diràs quan pugues. Que tingues una bona vesprada.
    Cordialment.

  • M'agrada...[Ofensiu]
    llpages | 25-05-2022 | Valoració: 10

    perquè he reviscut moments idèntics als que descrius amb les meves filles de protagonistes. M'equivoco si parles del bàsquet? Combrego amb tot el que dius als teus encertats versets, res més proper a una realitat viscuda durant molts caps de setmana. Excel·lent, Rosa!

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

74 Relats

1105 Comentaris

41363 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.