Un nou món

Un relat de: GTallaferro

Ja feia molt de temps, massa, que àrduament, caminava per aquest laberint de foscúria.
He palpejat i he tocat la putrefacta textura dels tumors del dolor. LLefiscosos i latents, són la base en la qual s'alçaven aquests maleïts murs que tapaven qualsevol raig de llum.
Tan sols, la meva consciència, la meva voluntat pètria i sòlida, els meus escrits i els meus guies espirituals han actuat com a far protector en aquest via crucis de retorn.
I,ara, per fi, ja per fi , he trobat la porta de sortida per entrar i albirar amb ulls novelld aquest meravellós món que m'envolta.

Comentaris

  • He llegit renéixer...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 09-08-2007 | Valoració: 10

    i he vingut cap a "un nou món", per llegir-te i comentar-te. I he volgut fer-ho des d'aqui precisament per la llum que emet el teu relat i l'energia que transmet. Enhorabona per la teva força. Segueix escrivint!
    Una abraçada

  • Sabia que ho aconseguiries[Ofensiu]
    Naiade | 25-07-2007 | Valoració: 10

    No saps com me'n alegro de que hagis sortit de nou a la llum.
    Que hagis superat una etapa fosca, i pugis enfrontar-te al món amb més madures,
    Ara tens les eines per enfrontar-te a nous reptes.

    Una abraçada plena d'afecte.

    Naiade

  • gypsy | 27-05-2007 | Valoració: 10

    Sortint de la foscor, fugint dels fantasmes interiors que ens assetgen. És un camí llarg el d'emergir cap a la llum, però no impossible, com ens fa pensar el final esperançador del teu poema.

    Escapar, fugir, córrer en total llibertat...

    gypsy

  • Dóna la sensació...[Ofensiu]
    Bonhomia | 25-05-2007 | Valoració: 10

    ...la sensació que has sortit d'un pou. A mi m'ha passat el mateix. M'ha animat molt que la meva psiquiatra m'hagi dit que haig de fer front a un problema meu sense cap nova medicació. Jo em sentia atrapat en la malaltia i les normes que comporta i ara he vist que sóc capaç de controlar-me els nervis i fer-los fora.
    Admiro el teu vocabulari, però com que jo, de vocabulari, vaig molt malament, alguna paraula no l'entenc. La teva manera d'expressar-te és genial i molt sòlida. Espero que tot això es vegi reflectit en els dies de la teva vida.

  • aquest escrit em fa veure que el dolor i l'alegria[Ofensiu]
    geraldine | 25-05-2007 | Valoració: 10

    son les corves infinites de la vida,
    tot es mou, moviment consant i nosaltres.
    el punt fix ( a voltes).
    sortim i entrem pero mai hi restem eternament.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de GTallaferro

GTallaferro

67 Relats

153 Comentaris

61330 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Vaig néixer l'onze de maig del 75, el dia de Sant Eudald, patró del meu estimat Ripoll, que guarda com a preuada possessió el magnífic Monestir de Santa Maria.
Des de sempre m'han apassionat les lletres. Pel que fa a la lectura, m'encanta llegir impulsada per la curiositat d'aprendre com comprendre millor el món i també a mi mateixa. Els llibres són el meu millor mitjà de transport cap a nous móns i noves idees. I en referència a l'escriptura, haig de dir que la considero un gran mètode de catarsi que intento practicar sempre que puc.
També m'agrada dibuixar, anar al cinema i multitud de petites coses que donen color a la vida,com acariciar els meus gatets, en Xin xin i en Kiri.

En fi , només dir-vos que em fa molta il·lusió que llegiu els meus relats!!