Salvació

Un relat de: GTallaferro

Sabent que sempre l'aigua m'arriba més amunt del coll, just sota el nas i que em deixa unes mil·lèsimes de centímetres per seguir respirant, éssent conscient que en qualsevol moment em puc enfonsar en aquest dolor sense fons, segueixo flotant. Aquest "do" em permet entrar en sintonia amb tot el dolor i sofriment de qualsevol petita vida, però lluny d'enfonsar-me en aquest vast oceà de desesperació, em transformo en una sòlida roca inamobible, que serveix d'esperançador salvament a aquells que, desconeixent i ignorant el poder del patiment, de sobte s'hi han estat a punt d'ofegar.

Comentaris

  • Respira![Ofensiu]
    Bonhomia | 09-05-2009 | Valoració: 10

    Respira més amunt! No cal pujar al cel, perque el teu cos respiri amb tranquil.litat. Potser un problema íntim plantejat simbòlicament?

    Salutacions.


    Sergi

  • És molt bonica...[Ofensiu]
    annah | 07-05-2009 | Valoració: 10

    aquesta metàfora!
    M'alegro molt de que puguis ser una roca que pugui ajudar a tothom que ho necessiti, malgrat estar a punt d'fegar-te, però resisteixes.

    Desitjo que l'aigua no arribi a cobrir-te mai!

    M'has emocionat molt!

    Una abraçada enorme!

    Anna

  • Comparteixo[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-05-2009 | Valoració: 10

    Bones referències al dolor. Hi ha tota una pedagogia forta sobre el dolor, la pèrdua... és dura però assumir-ho i acceptar-ho és positiu.
    Una persona, molt ferma, em va explicar que ella a casa seva té una cadira buida amb un cartell escrit...diu: ¡Hola Dolor! ¡Benvingut i marxa quan vulguis!.
    Gràcies pels teus comentaris al meu relat ULLS MULLATS.

  • em discuidava la puntuació...[Ofensiu]
    Romy Ros | 14-04-2009 | Valoració: 10

    ara ja està tot!

  • Enhorabona per nedar tan bé...[Ofensiu]
    Romy Ros | 14-04-2009

    sobre l'angoixa i el patiment, enhorabona per no deixar-te enfonsar per res ni ningú; enhorabona per seguir endavant encara que t'aferris sobre una roca...recorda-ho sempre, s'ha de lluitar i una manera també de fer-ho és escribint. Així m'agrada que et trobis salvada enmig de la tempesta!
    Gràcies pel teu comentari a un dels meus relats preferits, això m'esperona a seguir endavant en front de les dificultats. Força i endavant!

  • Ets una bona nedadora oi ?[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-04-2009 | Valoració: 10

    El dolor és tota una pedagogia de l'escola de la Vida. I un dels seus capítols és la salvació. M'agradat molt.

  • M'ha agradat aquesta imatge[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 14-04-2009

    aquest ser l'escull on els altres s'aferren per respirar, i no veuen que a tu també et cal aquesta engruna d'aire que ells reclamen, petites históries que viuen al voltant.
    I m'ha agradat com ho decrius, i com ho escrius.

    Una abraçada.

    Ferran

    PS
    Per cert, el pont de maig serem a tocar de Ripoll, fent la via del ferro, ja t'expliaré.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de GTallaferro

GTallaferro

67 Relats

153 Comentaris

61394 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Vaig néixer l'onze de maig del 75, el dia de Sant Eudald, patró del meu estimat Ripoll, que guarda com a preuada possessió el magnífic Monestir de Santa Maria.
Des de sempre m'han apassionat les lletres. Pel que fa a la lectura, m'encanta llegir impulsada per la curiositat d'aprendre com comprendre millor el món i també a mi mateixa. Els llibres són el meu millor mitjà de transport cap a nous móns i noves idees. I en referència a l'escriptura, haig de dir que la considero un gran mètode de catarsi que intento practicar sempre que puc.
També m'agrada dibuixar, anar al cinema i multitud de petites coses que donen color a la vida,com acariciar els meus gatets, en Xin xin i en Kiri.

En fi , només dir-vos que em fa molta il·lusió que llegiu els meus relats!!